ناکامی پارس آرا شیراز مقابل نماینده خراسان رضوی

نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دهم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۰ صبح امروز تیم پارس آرا شیراز مقابل میهمان خود هیات فوتبال خراسان رضوی با نتیجه عجیب ۴-۲ مغلوب شد.

چهارمین شکست این فصل پارس آرا در حالی رقم خورد که تا دقایق پایانی ۲-یک از حریف خود پیش بودند، اما تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در یک دقیقه پایانی ۳ گل وارد دروازه نماینده فارس کرد و برد خارج از خانه را بدست آورد.

برزگر سرمربی پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با گلایه از داوری این بازی گفت: در حالی که تا ۲ دقیقه مانده تا پایان این مسابقه از حریف پیش بودیم متاسفانه داور خطای هند بازیکن حریف را نگرفت و همان توپ تبدیل به گل هیات فوتبال خراسان رضوی شد.

وی افزود: پیروزی در این بازی برای ما حیاتی بود، ولی بازیکنانم با بی دقتی موقعیت‌های خود را به هدر دادند و در یک دقیقه پایانی روی اشتباه مدافعان ۲ گل دریافت کردیم و شکست خوردیم.

پارس آرا با این شکست و یازده امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار گرفت.

مریم نوری و بهاره رستم پور برای پارس آرا و سمیرا زمانیان ۲ گل، مریم رضاپور و رویا کلانی برای هیات فوتبال خراسان رضوی موفق به گلزنی شدند.

الهام مبارکی و الهام خلود این بازی را قضاوت کردند.

پارس آرا در هفته نهم این مسابقات استراحت داشت.

پارس آرا شیراز در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف پالایش نفت آبادان می‌رود.
انتهای پیام/ر

شکستی دیگر برای نماینده فارس در دسته برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار