ناکامی ارژنی ها در ایستگاه پایانی نیم فصل

ارژن شیراز در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال، مغلوب فرش آرا مشهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۳ مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷ امروز یک دیدار به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و تیم ارژن ۳-۲ نتیجه را مقابل فرش آرا مشهد واگذار کرد.

در نیمه نخست فرش آرا روی غفلت مدافعان ارژن توسط رستمی و ایلانلو در دقایق ۳ و ۶ نیمه نخست به گل رسید و محمد زارعی تنها توانست در دقیقه ۹ جواب یکی از گل‌ها را بدهد.

تیم فرش آرا در نیمه دوم هم بهتر بازی را شروع کرد و ابراهیمی گل سوم را وارد دروازه نماینده فارس کرد، ولی حمید قهرمانی در دقیقه ۱۷ نیمه دوم، گل دوم ارژن را به تور دروازه فرش آرا آشنا کرد، اما نتیجه ۳-۲ پنجمین شکست ارژنی‌ها را در پایان دور رفت رقم زد.

در پایان این بازی حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با این بضاعتی که داشتیم نتایج نیم فصل اول برای ما خوب بود و نبود جواد اسفندیاری، مصطفی فخری، مرتضی کشاورز، میثم برمشوری در اواخر دور رفت بسیار به تیم صدمه زد و باید برای نیم فصل دوم چاره‌ای بیندیشیم و چند بازیکن جدید جذب کنیم چرا که با این شرایط در نیم فصل دوم به مشکل برخواهیم خورد.

کمالی بیان کرد: بهرحال با نبود بسیاری از بازیکنان اصلی جوانگرایی کردیم و این موضوع به زمان نیاز دارد که با تیم هماهنگ شوند.

حسن زاده سرمربی فرش آرا مشهد هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از برد خارج از خانه مقابل ارژن و عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: با وجود جدایی ۱۳ بازیکن فرش آرا در این فصل، تیم خوبی را تشکیل دادیم و موفق شدیم در پایان دور رفت نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ارژن امروز بازی خوبی مقابل ما به نمایش گذاشت، ولی بازیکنانم از فرصت‌های بدست آمده نهایت استفاده را بردند.

قضاوت دیدار ارژن شیراز و فرش آرا مشهد را سجاد فتحی و میلاد امیری بر عهده داشتند.
انتهای پیام/ر

شکست ارژن شیراز در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.