خسارت هنگفتی که راننده ناشی در پارکینگ رقم زد! +فیلم

بی‌تجربه بودن راننده زن در رانندگی موجب شد تا او حین خروج از پارکینگ به چندین خودروی گران‌قیمت پارک شده خسارت هنگفتی وارد کند.

خسارت هنگفتی که راننده ناشی در پارکینگ رقم زد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگی مهارتی است که طی یک دوره تئوری رانندگان قوانین و علائم رانندگی را فرا می گیرند و در یک دوره عملی نیز رانندگان آموخته های خود را به صورت ملموس در خیابان تجربه می کنند. رانندگان پس از طی موفقیت آمیز این دو دوره عملی و تئوری موفق به دریافت گواهینامه رانندگی می شوند. بنابراین اقدام به رانندگی بدون طی موفقیت آمیز این دوره ها و نداشتن گواهینامه حوادث مالی و جانی را برای فرد خاطی در پی خواهد داشت. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک راننده زن اهل شهر "هانگژوئو" چین رخ داد.

این زن که در یکی از پارکینگ های مسقف این شهر قصد داشت تا یک خودرو را از پارکینگ خارج کند در اثر نداشتن مهارت لازم موجب خسارت به چند خودروی گران‌قیمت دیگر شد. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته این پارکینگ تهیه شده است نشان می دهد این زن حین حرکت به عقب با خودرو در پارکینگ به سه خودروی گران‌قیمت آئودی، مازاراتی و BMW برخورد می کند و موجب وارد شدن خسارت به آنها می شود.

در این ویدئو مشاهده می شود این راننده بی تجربه حین حرکت به عقب با خودروی سفید رنگ خود ابتدا با خودروی مازاراتی آبی رنگی که در کنار خودروی او پارک بود برخورد می کند. این زن که کاملا دچار استرس شده بود پس از لحظاتی و حین حرکت به عقب ناگهان به خودروی آئودی که در سمت دیگر پارکینگ پارک بود برخورد کرد. اما ظاهرا این تمام ماجرا نبود و این زن دوباره با شدت زیادی با یک خودروی BMW که در کنار خودروی آئودی پارک بود برخورد کرد. سرانجام این راننده در حالی که به سه خودروی گرانقیمت خسارت زیادی وارد کرده بود موفق به خروج از پارکینگ شد. هنوز میزان خسارت های وارد شده به سه خودروی دیگر مشخص نشده است.

گفتنی است؛ این حادثه بعدظهر روز سه شنبه رخ داد.

انتهای پیام/

ناشیگری راننده زن در پارکینگ خودرو حادثه ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
بهوش نبود رانندگیش خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر منافق
United States of America
احمد
۲۱:۱۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا