حماسه بزرگ اربعین نمایش قدرت جهان اسلام

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: حماسه بزرگ اربعین نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگ‌ترین محمل معرفى شیعه و نهضت سرخ حسینى به جهانیان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: دین‌داری و غرض خلقت برمبنای معرفت پروردگار متعال شکل می‌گیرد.

وی افزود: با نیروی فطرت و توحیدی که در وجود هر انسانی نهفته است بایستی در زندگی دنیا راهی را انتخاب کرد که منتهی به حقیقت هستی شود.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت ضمن بیان اینکه برجام در مباحث بانکی فاقد اثر بوده و تنها بخش کمی از تحریم‌ها را برداشت، اظهار داشت: دولت با شعار کنترل تورم روی کارآمد و بجای اینکه ساختار اقتصادی را درست کند با افزایش رکود موجب کاهش رونق اقتصادی شد و این به دلیل اجرای تصمیمات نادرست اقتصادی بوده است.

وی راه نجات ضعف اقتصادی را استفاده از پول ملی در تبادلات بین‌المللی برشمرد و تصریح کرد: با هدایت نقدینگی کشور در بخش تولیدات و حمایت از کالای ملی حربه‌های آمریکا علیه ایران از بین خواهد رفت.

طهماسبی ضمن اشاره به لزوم‌ترمیم کابینه اقتصادی دولت یادآور شد: انتقاد سازنده بسیارعالی بوده، ولی تضعیف، به نفع کسی نیست ما الآن به قول حضرت آقا در یک جنگ تحمیلی اقتصادی قرار داریم و بایستی به سخن اقتصاددانان و نخبگان متعهد در راستای رفع مشکلات توجه داشته باشیم.

وی اربعین را نمایش قدرت جهان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: حماسه اربعین حسینی محمل معرفى شیعه و نهضت سرخ حسینى به جهانیان بوده و بسترى براى معنا پیدا کردن عزت، کرامت، ایثار، ظلم‌ستیزی، استکبارستیزى، شهادت‌طلبى، فرهنگ عاشورایی و... در مقابله با دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه کوهدشت در پایان اشاره‌ای به مسائل منطقه داشت و گفت: جمال خاشوقچى فعال رسانه‌ای و ستون نویس واشنگتن‌پست اخیراً به دستور حکام آل سعود به طرز فجیعی به قتل رسید که این عمل پرده از چهره واقعى این خاندان در رویکرد تروریستى و تربیت تروریست‌هاى بزرگى، چون داعش برداشت و به دنیا ثابت کرد عامل حوادث تروریستى منطقه در چند سال اخیر بوده است.

انتهای پیام/م

حماسه بزرگ اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.