انتقاد «محقق» از روند رای دهی در غرب کابل

معاون دوم ریاست اجرائی دولت افغانستان با انتقاد از تاخیر روند رای دهی در چندین مرکز در غرب شهر کابل گفت که او نزدیک به دو ساعت در صف رای دهی منتظر بوده اما موفق به رای دادن نشده است.

انتقاد «محقق» از روند رای دهی در غرب کابلبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرائی دولت افغانستان با انتقاد از تاخیر روند رای دهی در چندین مرکز در غرب شهر کابل گفت که او نزدیک به دو ساعت در صف رای دهی منتظر بوده اما موفق به رای دادن نشده است.

محقق می گوید که به مسجد نور وحدت سرکاریز کابل برای رای دادن مراجعه کرده اما این مرکز رای دهی به دلیل نرسیدن کارمندان کمیسیون و نبود هماهنگی کامل نتوانسته است که از رای دهنگان پذیرایی کند.

معاون ریاست اجرائی دولت افغانستان همچنین از چند مسجد و مراکز دیگر رای دهی در غرب شهر کابل نام برد که تا ساعت ۹:۳۰ (به وقت محلی) به روی رای دهندگان مسدود بوده در حالی روند برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان ساعت ۷:۰۰ صبح عملا آغاز شده است.

محقق افزود که علاوه بر مسجد نور وحدت سر کاریز، مسجد محمدیه تپه سلام، مسجد اتفاق در دشت برچی، مسجد چهل دختران، مسجد باقرالعلوم در چهارقلعه چهاردهی و چندین مسجد و دیگر مراکز رای دهی به کارش آغاز نکرده است.

وی تاکید کرد که مردم به صورت گسترده در صف های طولانی ایستاده و منتظر بازشدن سایت های رای دهی هستند و در صورتی که این روند ادامه یابد مردم از رفتن به پای صندوق های رای منصرف خواهند شد.

معاون ریاست اجرائی دولت افغانستان از حضور پر شور مردم در پای صندق های رای یاد کرد اما گفت اگر مراکز رای دهی باز نشود مردم به خانه هایشان بازخواند گشت.

به گفته شاهدان عینی، در بعضی از سایت ها به دلیل نرسیدن مواد انتخاباتی، عدم حضور کارمندان کمیسیون انتخابات و خرابی دستگاه بایومتریک، هنوز روند انتخابات شروع نشده و در برخی دیگر به علت کمبود کارمندان انتخاباتی، روند رای دهی به کندی پیش می رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار