امروز؛

وزیر دفاع از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید کرد

امیر حاتمی در جریان بازدید از صنایع دفاعیِ مشهد از نزدیک در جریان روند تولیدات و پروژه‌های در دست اقدام این صنایع قرار گرفت.

وزیر دفاع از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، طی سفر دو روزه به مشهد مقدس از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید و از نزدیک در جریان تولیدات دفاعی قرار گرفت.

وی در این سفر با حضور در صنایع دفاعی مستقر در مشهد مقدس در جریان روند تولیدات، تعاملات با نیروهای مسلح، انجام پروژه‌ها و قراردادها قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازدیدها با تأکید بر نوع‌آوری و برون رفت از بن بست‌های تکنولوژی از متخصیص صنعت دفاعی خواست با ابتکار، خلاقیت و تکیه بر دانش بومی با رویکرد انقلابی و جهادی، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز نیروهای مسلح باشند.

حاتمی صنعت دفاعی مستقر در مشهد مقدس را بسیار عالی و پرظرفیت ارزیابی کرد و گفت: با وجود نیروهای متخصص، متعهد و با انگیزه در صنایع دریایی، هوافضا، رزم زمینی در مشهد مقدس و ... توانسته‌ایم خدمات تکنولوژیکی بسیار ارزنده‌ای را به نیروهای مسلح ارائه کنیم و امروز با عنایات خاصه حضرت ثامن‌الحج (ع) مشهد به عنوان یکی از قطب‌های صنعت دفاعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد: در حوزه ی دریایی توانسته‌ایم گام‌های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریائی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیشرفت‌ها در حوزه هوافضا، صنایع دفاع و هوایی را برجسته دانست و گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع توانستند با شکستن سدهای پیش رو، مرزهای علم و دانش و فناوری را بر مدار ایمان و عمل خالصانه پشت سر گذاشته و به دستاوردهای ارزشمندی همچون جت جنگنده کوثر دست یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار