دعوای قانونمند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال/ مازیارناظمی برگ برنده رو کرد!

مازیار ناظمی در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد مبلغ قرارداد کی‌روش مدعی شد که وزارت ورزش نمی‌تواند این پول را پرداخت کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی مدیر کل راوبط عمومی وزارت ورزش و جوانان مدعی شد که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و در صورتی که این وزارتخانه پول قراداد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را بپردازد این فدراسیون از سوی فیفا تعلیق می‌شود.

دعوای قانونمند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال/ مازیارناظمی برگ برنده رو کرد!

پشت پرده این اظهارات از سوی ناظمی، دعوای بازنشستگی مهدی تاج نهفته است و واضح است که ناظمی با انتشار این موضوع قصد دارد جواب فدراسین فوتبال را زیر پوستی داده باشد، شنیده می‌شود در صورتی که مهدی تاج را با عنوان بازنشستگی از سمت ریاست فدراسیون بردارند فیفا وارد عمل می‌شود و احتمال تعلیق وجود دارد.

دعوای قانونمند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال/ مازیارناظمی برگ برنده رو کرد!

فدراسیون فوتبال معتقد است این نهاد غیر دولتی است و قانون منع استفاده از بازنشستگان در دستگاه های دولتی نمی‌تواند در ریاست این فدراسیون تاثیر گذار باشد البته این مضووع هیچگاه از زبان مهدی تاج عنوان نشده است، اما برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این موضوع را در مصاحبه‌های اخیر تلویحا اعلام کردند.


بیشتر بخوانید: کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد

مصونیت تاج از بازنشستگی با توسل به اساسنامه فدراسیون فوتبال

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها


مازیار ناظمی از همین اهرم برای فشار به فدراسیون فوتبال استفاده کرد و به صورت قانونی با استناد به ادعای فدراسیون فوتبال در مورد غیر دولتی بودن این فدراسیون موضوع کی روش و پرداخت مبلغ قرارداد او از سوی وزارت ورزش و جوانان را غیر قانونی دانست.

فدراسیون فوتبال در بازی مرموزی قرار گرفته است و باید راهکاری برای حربه زیرکانه ناظمی و اظهارات جدیدش رو کند در غیر این صورت فقط یک راه باقی می‌ماند و آنهم پرداخت قرارداد کی روش بدون اتکا به وزارت ورزش است که آنهم بعید به نظر می‌رسد.

فدراسیون فوتبال روی کمک وزارت ورزش برای آماده سازی تیم ملی فوتبال حساب کرده است و قرارداد کی روش هم تا حدودی در گرو پرداخت این پول و اجرای متمم‌های موجود در قرارداد است البته در این مورد بزرگترین برگ برنده فدراسیون فوتبال در حال حاضر نگاه مثبت هواداران فوتبال به کی روش و فدراسیون است که شاید تنها اهرم برای مقابله با برگ برنده وزارت ورزش وجوانان است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
ترا به خدا پول ملت را به تاراج ندهید