لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

قشقایی بدنبال فرار از بحران

نماینده فارس برای شکست گل گهر سیرجان صدرنشین آماده است. .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این مسابقات، تیم قشقایی شیراز از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز یکشنبه ۲۹ مهرماه به میزبانی ورزشگاه پارس، به مصاف میهمان خود گل گهر سیرجان می‌رود.

فروردین مربی قشقایی که در غیاب ابراهیم طالبی هدایت تیم را بر عهده دارد در خصوص شرایط این روز‌های قشقایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مسوولان باید بدانند که این تیم متعلق به استان است و اگر به جوانانی که در باشگاه هستند بها داده شود می‌توانند خود را به عنوان مدعی در بازی‌ها معرفی کنند و فقط امیدوام که هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود و ما خواهان بازگشت مدیرعامل به باشگاه هستیم، چون او بهتر از بقیه از مشکلات باشگاه آگاه است و بهتر از همه می‌داند که چطور می‌تواند مشکلات باشگاه را حل کند.

وی همچنین در مورد سرمربی باشگاه بیان کرد: ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم، ولی تا وقتی که مسئولیت فنی تیم با من باشد، تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم بتواند بعنوان یک مدعی در رقابت‌های لیگ دسته یک ظاهر شود.

مهدی فروردین شرایط بازیکنان را برای مصاف با گل گهر مناسب دانست و گفت: یکی از نقاط قوت تیم ما هواداران‌مان هستند و تیم با شرایط ویژه‌ای که دارد کار خود را پیش می‌برد، و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا از بازی با گل گهر سربلند خارج شویم و دل هوادارن قشقایی را شاد کنیم.

تا پایان هفته هشتم تیم قشقایی با ۳ برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و یازده امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفته و گل گهر آماده این روز‌ها با پنج پیروزی، یک تساوی، یک شکست و ۱۶ امتیاز صدرنشین است.

عبدالنبی پورخلف و کمک هایش رضا قیم و، ولی کاووسی، دیدار حساس دو تیم قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان را قضاوت می‌کنند.

در هفته هشتم قشقایی شیراز مقابل بادران تهران به تساوی بدون گل رسید و گل گهر سیرجان ۳-یک مس رفسنجان را شکست داد.

انتهای پیام/ن

دیدار قشقایی و گل گهر سیرجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار