انجام بیش از 2500 عمل جراحی در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت:ازابتدای راه اندازی بیمارستان تاکنون  2 هزار و 508 عمل جراحی در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوندانجام شده است.

انجام بیش از 2500 عمل جراحی در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: بیمارستان شهید آیت ا... قدوسی از ابتدای راه‌اندازی تا مهر ماه امسال با بهره‌گیری از جراحان متعهد و توانمند، کادر مجرب و چهار اتاق عمل مجهز توانسته است به لحاظ تعداد و تنوع اعمال جراحی 763 عمل جراحی چشم، 324 عمل جراحی گوش و حلق و بینی، 728عمل جراحی عمومی و 693 عمل جراحی ارتوپدی انجام دهد.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی در بخش اورژانس به 59 هزار و 11 بیمار سرپایی و 5 هزار و 863 بیمار اورژانسی خدمت رسانی شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند عنوان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های چشم، آی سی یو، داخلی جراحی مردان و داخلی جراحی زنان 2 هزار و 864 بیمار هستند.

وی اظهارداشت: درآزمایشگاه این مرکز که مجهز به واحد بانک خون و واحد پاتولوژی است به 14 هزار و 703 نفر که آزمایش سرپایی و بستری داشته‌اند خدمت‌رسانی شده است.

دارابی تعداد مراجعین به واحد رادیولوژی را 4 هزار و 159 مورد وتعداد مراجعین به واحد سونوگرافی را در سال گذشته 2 هزار نفر عنوان کرد و افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده از ابتدای مهر ماه امسال واحد سونوگرافی بیمارستان هر روز صبح غیر از روزهای تعطیل اقدام به پذیرش مراجعین کرده است.

انتهای پیام/ج


انجام بیش از 2500 عمل جراحی در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.