رونمایی از سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضوی

سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضوی با حضور مدیران راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و مدیر شهرسازی شهرداری مشهد رونمایی شد.

رونمایی از سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین کامران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در مراسم رونمایی از سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضوی گفت: هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل دسترسی به اطلاعات جامعه مهندسی ساختمان و تسهیل و شفاف سازی روند کار است.

کامران افزود: نظام مالی و اداری این سازمان نیاز به یک سیستم جامع نرم افزاری داشت که ارتباط با بخش‌های مهندسی و امور مربوط به آن آسان شود.

وی ادامه داد: تاکنون ۲ مرحله از سامانه جامع خدمات مهندسی ساختمان خراسان رضوی شامل روند خدمات رسانی این بخش به مراجعان، کامل شده و مرحله سوم که شامل مکانیزه کردن کل فعالیت‌های سازمان است توسط هیات مدیره جدید این نهاد انجام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با بیان اینکه این سامانه می‌تواند نقش موثری در تسهیل خدمت رسانی به ارباب رجوع داشته باشد، گفت: سامانه جامع خدمات مهندسی قابلیت دسترسی به کل استان خراسان رضوی را دارد و می‌تواند در دسترس همه مهندسان ساختمان قرار گیرد و همه اطلاعات مربوط به جامعه مهندسی در آن ثبت شده و قابل رصد است.
 
انتهای پیام // ف .م
 
 
 

گفته های رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در مراسم رونمایی از سامانه جامع خدمات مهندسی خراسان رضوی 

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار