مصدومیت های مصلحتی در تیم بزرگ پایتخت

این روزها در یکی از تیم های بزرگ پایتخت شاهد مصدومیت های مصلحتی هستیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از تیم های بزرگ پایتخت که اتفاقا پر طرفدار هم هست هر بازیکنی با نظر سر مربی تیم از ترکیب کنار گذاشته می شود خود را به مصدومیت می زند تا شان وی نزد هواداران کم نشود.

این اقدام عجیب در حالی است که فوتبال ایران هجدهمین دوره حرفه ای خود را پشت سر می گذارد و بازیکنان باید با تفکرات حرفه ای در مواقع این چنینی بجنگند تا به ترکیب نزدیک شوند.

یک مدافع اسم و رسم دار در فصل اخیر مصدومیت های مصلحتی پی در پی را تجربه می کند! و البته هر بازی بعد از اینکه مطمئن شود در ترکیب نیست بیشتر اخبار مصدومیت وی را می شنویم.

یک بازیکن دیگر این تیم هم در اتفاقی جالب در تقلید از این اقدام وقتی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد مصدومیت خود را عنوان کرد در حالیکه در روز های قبل از کنار رفتن از ترکیب صحبتی از مصدومیت نکرده بود و بعداز نیمکت نشینی خبر مصدومیت او منتشر شد.

این روال بیشتر به خاطر تفکرات سر مربی تیم است و بازیکن حرفه ای باید برای رسیدن به ترکیب تیم بجنگد و در صورت جلب رضایت آقای سر مربی به ترکیب برگردد و این حربه های مصدومیت مصلحتی قدیمی شده است به نظرمی رسد این مصدومیت ها تا نیم فصل ادامه پیدا کند و بعد از آن در کمال صحت و سلامت بازیکنان مصدوم به تیم دیگری منتقل شوند و 90 دقیقه هم در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

شجاعیان و اسماعیلی به تمرینات استقلال بازگشتند

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد


انتهای پیام/

اتفاق جالب در یکی از تیم های لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تیم حکومتی
۰۸:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
تا استقلال چند بازی برد رسانه ها شروع به حاشیه سازی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
درلنگی بودنتون هیچ شکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
تیم بزرگ پایتخت