حلالی : تراکتورسازی به یک مربی با دانش و انگیزه نیاز دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تراکتورسازی به یک مربی با دانش و انگیزه نیاز دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست خورد واین شکست باعث شد که  دوباره موضوع جذب یک مربی طراز اول خارجی از سوی هواداران این تیم تبریزی مطرح شود.

پرشورهای تبریزی معتقدند که محمد تقوی در حد و اندازه تیم محبوبشان نیست و باید یک مربی خارجی صاحب نام هدایت این تیم را برعهده بگیرد. هواداران تراکتورسازی حتی به چینش نفرات اصلی تیم خود ایراد می گیرند و معتقدند استوکس آقای گل لیگ برتر باید از ابتدا برابر تیم صنعت نفت آبادان بازی می کرد چرا که کارایی بیشتری در خط حمله تیمشان دارد.

به نظر می رسد خواسته هواداران تراکتورسازی به حق است و سرخپوشان تبریزی با هزینه های گزافی که متحمل شدند نیاز به یک مربی در حد و اندازه نام خود دارد.

 بازیکنان بزرگی همانند دژاگه، شجاعی و حاج صفی و چند بازیکن شاخص خارجی در جمع تراکتورسازان قرار دارند بنابراین این تیم باید یک مربی در قواره خود داشته باشد تا بتواند تیم پرستاره خود را مدیریت کند.

بعد از جدایی توشاک نام های بزرگی از جمله فن خال، اریکسون و  روبرتو کارلوس برای هدایت تراکتورسازی مطرح شدند اما همه این ها بازی رسانه ای بود و بعید است فردی همانند فن خال راضی شود که به ایران بیاد و سرمربی تیم تراکتورسازی شود.

حلالی: تراکتورسازی نیاز به یک مربی با دانش فنی دارد

 اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من شناختی از محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی ندارم اما اگر این مربی توانایی لازم را دارد باید به کارش در این تیم تبریزی ادامه بدهد در غیر این صورت باید یک مربی صاحب نام هدایت تراکتورسازان را برعهده بگیرد.

او ادامه داد:تیم تراکتورسازی که چند ملی پوش و بازیکن خارجی مطرح جذب کرده است نیاز به یک مربی سطح بالا هم دارد. البته حتما نباید یک مربی صاحب نام هدایت تراکتورسازان برعهده بگیرد  یک مربی با دانش و باانگیزه برای هدایت این تیم کافی است. به طور مثال شفر با اینکه سنش زیاد است اما انگیزه زیادی دارد و برای تمرین دادن استقلال وقت می گذارد. به نظرم مربیانی همانند شفر و برانکو باید وارد فوتبال کشورمان شوند. من به یاد دارم که مانوئل ژوزه در تمرینات پرسپولیس خواب بود و امثال این مربی نمی تواند به فوتبال کشورمان کمک کند.

حلالی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر اوایل لیگ برتر است و تیم تراکتورسازی تا پایان نیم فصل اول رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا می دهد.


بیشتر بخوانید: 

صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی / بازی داغ و پر هیجان در ورزشگاه خالی از تماشاگر

ملی پوشان تراکتورسازی از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند

اسباب کشی کامل تراکتورسازی به بنیان دیزل/ غیبت آقای گل لیگ برتر در تمرینات


انتهای پیام/  

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار