سرجيو: ترجیح می داديم با حضور تماشاگرانمان بازی کنیم/تراكتور تيمی قوی و با تجربه ای است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسلما ترجیح میدادیم که فردا با حضور تماشاگرانمان بازی کنیم، تراکتورسازی تیمی قوی و دارای بازیکنان خوبی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پائولو سرجیو سرمربی تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با تيم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار كرد: فردا بازی مشکلی را در پيش داریم و تراکتور تیمی قوی با بازیکنانی باتجربه و قدرتمند است.

او  افزود: تیم ما هم بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به لحاظ روحی، انگیزه و اعتماد به نفس شرایط خوبی دارد و فکر کنم فردا بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هم روی نقاط ضعف و هم قوت تراکتورسازی کار کردیم، فکر می کنم این تیم نسبت به زمان حضور توشاک به غیر از اندکی سیستم کاری تفاوت چندانی نداشته است، البته منظور من این نیست که بهتر یا بدتر شده است.

او  با اشاره به اینکه بازیکن محرومی برای دیدار با تراکتورسازی نداریم، گفت: جاسم كرارتنها بازیکن مصدوم ما است که وضعیتش برای حضور در مسابقه فردا، امشب مشخص می شود.

سرجیو از عدم حضور تماشاگران در بازی مقابل تراکتورسازی گفت و بیان کرد: مسلما ترجیح میدادیم که هواداران در بازی فردا حضور داشته باشند و ما از این نیروی انگیزشی محروم هستیم.

او  در همین خصوص افزود: برای نخستن بار در زندگی ورزشی ام در ۲بازی نخست لیگ و بازی فردا مسابقه بدون تماشاگر را تجربه میکنم.


بيشتر بخوانيد:

سپاهان ۱ - ۱ نساجی مازندران / گزارش لحظه به لحظه 

سپید رود رشت ۰- - ۰ ذوب آهن اصفهان / پایان نیمه نخست

ماشین سازی ۰ - ۱ نفت مسجد سلیمان / گزارش لحظه به لحظه


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی تيم فوتبال صنعت نفت آبادان پيش از بازی مقابل تراكتور سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار