ابهامات مرزی در شهرستان مشگین شهر برطرف شد

دومین نشست تقسیمات کشوری و رفع ابهامات مرزی با حضور معاونان سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری های اردبیل و آذربایجان شرقی به میزبانی شهرستان مشگین شهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رحیم شهرتی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت : خوشبختانه بیش از نود درصد از مشکلات مطرح شده در زمینه تقسیمات کشوری ،منابع طبیعی و ییلاقات هر دو استان و حدود مرزی با توافق طرفین حل و فصل شد .

وی افزود : برخی از مواردی که مورد توافق طرفین قرار نگرفت ،برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به وزارت کشور ارسال می شود که فصل الخطاب وزارت کشور خواهد بود . 

علی نواداد ،مدیرکل سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه اولین نشست سال 95 در شهرستان اهر برگزار شده بود ، گفت : این نشست نتایج خوبی برای هر دو استان به همراه داشت و موارد و مسائل مهمی مطرح شد که طرفین به توافق رسیدند .

در این نشست علاوه بر فرمانداران شهرستان های همجوار استان اردبیل با آذربایجان شرقی ، بخشداران مرتبط و مدیران کل ادارات منابع طبیعی، ثبت اسناد و راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز حضور داشتند .

انتهای پیام/ع

رفع ابهامات مرزی استان اردبیل و آذربایجان شرقی

 

برچسب ها: منابع طبیعی ، ییلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار