معرفی نفرات برتر مسابقات کشتی کویری در جوپار

در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار، مسابقات کشتی کویری این شهر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رضا شهیدی زندی، مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جوپار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار، مسابقات کشتی کویری با حضور 33 شرکت کننده در سالن شهید منصور امین زاده محله میرصادقی جوپار برگزار شد.

وی افزود: در پایان در وزن 65- کیلوگرم، وحید مختار آبادی از محله بیرزنگ، محسن ابراهیمی از محله میرصادقی، ابوالفضل شهیدی از محله استخر دیوانی «میرصادقی » و صالح ذوالعلی از محله استخر دیوانی به ترتیب عناوین اول تا چهارم رقابت ها را از آن خود کردند.

شهیدی زندی تصریح کرد: در وزن 75- کیلوگرم، محمد حضرتی از محله میرصادقی، عادل قنبری از محله میرمحمدی و احمد شهیدی از محله میرصادقی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در وزن  85 – کیلوگرم، ساوه امینی از محله میرصادقی، عابد شاهمرادی از محله

 بیرزنگ و سجاد زندی از محله استخر دیوانی «میرمحمدی» اول تا سوم شدند.

شهیدی زندی بیان داشت: در وزن 100- کیلوگرم، علیرضا شاهمرادی از محله بیرزنگ، فاضل رنجبر از محله میرصادقی و سبحان شهیدی از محله استخر دیوانی « میرمحمدی » در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جوپار گفت: در وزن 100+ کیلوگرم، آرش خورشیدی از محله میرصادقی و سینا جعفری از  محله میرصادقی مقام های اول و دوم را کسب کردند.

 شهیدی زندی گفت: در رده  نوجوانان نیز در وزن  55 – کیلوگرم، امیر رضا زندی، میثم جمشیدی و محمد سیلانی از محله باغ خان و  علیرضا قنبری از محله استخر دیوانی « میرمحمدی » به ترتیب عناوین اول تا چهارم را تصاحب کردند.

وی افزود: ناصر نیک ورز و رضا شهیدی زندی کار قضاوت را در این رقابت ها عهده دار بودند.

انتهای پیام/ب

رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار