بارش باران و وزش تندباد در برخی نقاط استان بوشهر

برخی نقاط استان بوشهر دیشب و صبح امروز شاهد وزش تندباد و بارش باران بوده‌اند.

بارش باران و وزش تندباد در برخی نقاط استان بوشهربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیشب برخی مناطق شهرستان دشتستان از جمله شبانکاره و سعدآباد شاهد وزش تندباد گردوخاک بودند و روستا‌های مسیر بوشهر- برازجان باران هم داشتند.

صبح امروز هم گناوه‌ای‌ها باران خوبی داشتند به طوری که باعث آبگرفتگی خیابان‌ها شد.

اکنون هم در شهر بوشهر و برخی دیگر از نقاط این استان باد شدید همراه با رعدو برق در حال وزیدن است و بارش باران هم دقایقی پیش (۸:۳۰) آغاز شده است.

به گفته مدیر گروه پیش بین هواشناسی استان بوشهر باران، رعدوبرق، گردوخاک و تندبادی که دیشب در نقاط مختلف استان رخ داد به علت فعالیت توده‌های همرفتی یا محلی بوده است، اما از صبح امروز شاهد فعالیت نخستین سامانه بارشی در استان هستیم.

زهرا راستگو به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: امروز صبح علاوه بر گناوه، دیلم و خارگ نیز بارش باران و رعدوبرق داشته‌اند.

او افزود: امروز بیشتر نقاط استان از این سامانه بارشی بهره‌مند خواهند شد، اما عمده فعالیت این سامانه در نوار ساحلی و روی دریا خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر، به علت شرایط نامساعد جوی خارگ، پرواز شماره ۲۵۰۴ هواپیمایی کارون (فوکر ۱۰۰) مسیر تهران-خارگ، ساعت ۷:۴۰ در فرودگاه بین المللی بوشهر به زمین نشست.

همچنین به همین علت پرواز شماره ۳۹۱۵ هواپیمایی آسمان مسیر بوشهر-تهران که باید ساعت ۸:۱۰ از بوشهر انجام می‌شد تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

انتهای پیام/ک

آغاز فعالیت سامانه بارشی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.