اخبار باشگاه استقلال؛

زمان احضار بازیکن استقلال به کمیته اخلاق مشخص شد

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ماه آینده باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق نامه ارسال شده به باشگاه استقلال الهیار صیاد منش باید روز دوازدهم آبان ماه برای پاره ای از توضیخات به دلیل حرکت غیر اخلاقی اش به کمیه اخلاق برود .

با این وجود این بازیکن که در حال حاضر عملکرد خوبی در تیم فوتبال استقلال دارد برای رسیدگی پرونده اش باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کند .

برنامه تمرینی امروز استقلالی ها

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از یک روز تعطیلی از امروز دور جدید تمرینات خود را برای رویارویی مقابل سپاهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر از سر می گیرند .

شاگردان شفر امروز ساعت 12 در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند .

استقلالى ها درصدد پرداخت دستمزد خارجى هاى تيم

مديران باشگاه استقلال با ارز ثانويه به ارزش ٥٠٠ هزار يورو كه از وزارت ورزش و جوانان در اختيار گرفتند اين روزها به دنبال وصول آن هستند تا دستمزد شفر ،كولى ،فيليپ و ديگر خارجى هاى تيم را پرداخت كنند.

تهيه بليت براى سفر پادوانى به برزيل

با هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى مديران استقلال قرار است پادوانى به زودى با تهيه بليت از سوى آبى پوشان به برزيل برود و سپس با بازگشت به تهران كارهاى درمانى خود را ادامه و طلبش را به دلار از استقلالى ها دريافت كند.

شكايت بويان و دفاعيه استقلالى ها

با توجه به حضور بويان بازيكن مقدونيه اى در تيم فوتبال استقلال در نهايت اين بازيكن به دليل دريافت نكردن بخشى از مطالباتش از حضور در تمرينات و تركيب تيم سر باز زد و عليه باشگاه استقلال شكايتى را ارائه داد.

با اين وجود استقلالى ها دفاعيه خود را بابت شكايت اين بازيكن آماده كرده اند تا ثابت كنند بازيکن مقدونيه اى به يك باره تمرينات تيمى را ترك كرده است و اين در حالى است كه بويان به دنبال دريافت طلبش از استقلالى ها خواهد بود.

منتظری مصدوم شد

پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال در جریان تمرین امروز این تیم که پشت درهای بسته برگزار شده است دچار آسیب دیدگی شد و محل تمرین را ترک کرد.

این بازیکن از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و بلافاصله تمرین را به مقصد کلینیک این باشگاه ترک کرد. میزان مصدومیت منتظری هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:

استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

شجاعیان و اسماعیلی به تمرینات استقلال بازگشتند

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار