ایستادگی ملت ایران سبب شکست دشمنان شده است

فرماندار شهرضا گفت: ملت ایران در طول این 40 سال در برابر خواسته‌های نابجای آمریکا و متحدانش با استقامت ایستاده است و ایستادگی ملت ایران سبب شکست دشمنان شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر رفیعی‌نژاد فرماندار شهرضا دیروز در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرضا با بیان این‌که یکی از مهمترین وظایف مسؤولان تلاش برای تأمین ایمنی شهروندان در حوزه پیشگیری از حوادث احتمالی است، اظهار داشت: تجریه حادثه تروریستی اهواز نشان داد که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در رعایت موازین امنیتی و قانونی ممکن است نتایج تلخی را برای جامعه و مردم به همراه داشته باشد.

وی با بیان این‌که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با هر وسیله‌ای با خواست و اراده مردم ایران مقابله کنند، افزود: به دلیل این‌که انقلاب اسلامی دست غارتگران را از منافع ملی کوتاه کرد، در طول این 40 سال از هر توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که تحریم‌های آمریکا از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد، گفت: ملت ایران در طول این 40 سال در برابر خواسته‌های نابجای آمریکا و متحدانش با استقامت ایستاده است و ایستادگی ملت ایران سبب شکست دشمنان شده است.

وی با بیان این‌که در آستانه 40 سالگی انقلاب مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، مطرح کنند، بیان کرد: دستاوردهای دوران بعد از انقلاب با پیش از آن قابل مقایسه نیست.

رفیعی‌نژاد با اشاره به شعار هفته پدافند غیرعامل سال 97 با شعار «پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی» از تاریخ هشتم آبان ماه لغایت 14 آبان ماه سال جاری، تصریح کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان شهرضا و وجود صنایع مختلف، ضرورت توجه به این اصول را دوچندان کرده است.

وی با تأکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ پدافند غیرعامل و اولویت بخشیدن به اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌ها و برنامه‌های شهرستان شهرضا، عنوان کرد: شهرک رازی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، به همین دلیل تأمین امنیت آن در بخش‌های مختلف نیز با اقتصاد ملی مرتبط است.

فرماندار شهرضا با اشاره به این‌که حمایت از صنایع در هر شرایط لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: باید از توان بخش خصوصی برای ارایه خدمات با هدف افزایش توان نظارتی دولت در شهرضا استفاده کرد.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها در این هفته نسبت به گفتمان‌سازی عمومی پدافند غیرعامل و نهادینه کردن آن در آحاد جامعه و آگاه‌سازی عمومی در مصون‌سازی کشور اقدام کنند، ادامه داد: نظارت مستمر بر رعایت اصول پدافند غیرعامل، نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای امنیتی است.

محمدرضا انصاری‌پور، دبیر شورای پدافند غیرعامل شهرضا در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا در این هفته اظهار داشت: برگزاری شورای اداری با پیوست پدافند غیرعامل، نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان شاهد امام خمینی(ره)، اجرای مانور پدافند شیمیایی در شهرک صنعتی رازی، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی و برگزاری کارگروه‌های دوازده‌گانه شورای پدافند غیرعامل توسط رؤسای کارگروه‌های در هفته پدافند از برنامه‌های این هفته در شهرضا است.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی اداری ویژه کارمندان دستگاه‌های اداری در هفته پدافند غیرعامل در شهرضا، بیان کرد: در روز پنجشنبه سوم آبان ماه به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته پدافند غیرعامل این پیاده‌روی از میدان حر تا استخر دریا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرضا

برچسب ها: فرمانداری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.