استیلی: اختلافی با کی روش و مک درموت ندارم/ عراق از بازی با ایران انصراف داد

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: اختلافی با کی روش و مک درموت ندارم و تصمیم گرفتم به دلیل شرایط حساس تیم ملی سکوت کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه مراسم روز پارالمپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز پارالمپیک و هفته تربیت بدنی را تبریک می گویم و حضور ما به دلیل تشکر از جانبازان و همچنین تقدیر از ورزشکاران‌پاراآسیایی مان است که موفق شدند ۵۱ مدال طلا، ۴۷ نقره و ۴۸ برنز کسب کنند و عملکرد خوبی داشتند. از برگزار کنندگان این همایش تشکر می کنم و امیدوارم حضور ما سبب شود تا خنده بر لب های جانبازان و معلولان بشیند.

او افزود: قدردان ورزشکاران جانبازمان هستیم، زیرا با وجود اینکه یکی از اعضای بدن شان را از دست دادند اما افتخار آفرینی می کنند و جای تشکر دارد.

تیم ملی امید عراق از بازی با ایران انصراف داد

استیلی: اختلافی با کی روش ندارم/ عراق از بازی با ایران انصراف داد/ تضمینی برای صعود پرسپولیس به فینال آسیا نیست

استیلی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نسبت به سال های گذشته زودتر تیم المپیک را تشکیل دادیم و حدود ۲۰۰ بازیکن را ارزیابی کردیم. زلاتکو کرانچار ۳۵ بازیکن را برگزیده و در صدد هستیم تا در فیفادی ( روز بازی های ملی ) بازی های تدارکاتی انجام دهیم تا تیم آماده حضور در مقدماتی المپیک شود. در ماه قبل در صدد بودیم تا با عراق مسابقه دهیم اما در لحظه آخر انصراف دادند و به همین دلیل فوتبال درون تیمی بین بازیکنان برگزار کردیم.

ماه آینده بازی دوستانه با عمان داریم

مدیر تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: درحال حاضر اعضای کادرفنی به مسابقات و باشگاه ها می روند و وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارند تا با شناخت کافی در مسابقات مقدماتی المپیک حضور یابیم. با مربیان تیم ها در ارتباط هستیم تا بازیکنان با استعداد را به ما معرفی کنند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم. ماه آینده یک بازی دوستانه با تیم ملی عمان داریم و تلاش می کنیم تا هماهنگی های لازم را انجام دهیم تا در تهران هم بازی تدارکاتی مهیا شود. از چند ماه دیگر مسابقات مقدماتی المپیک آغاز می شود و تلاش می کنیم تا بازیکنان خوبی را انتخاب و اردوهای با کیفیتی برپا کنیم.

استیلی: اختلافی با کی روش ندارم/ عراق از بازی با ایران انصراف داد/ تضمینی برای صعود پرسپولیس به فینال آسیا نیست

از لحاظ سخت افزاری و زمین تمرین مشکل داریم

وی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی کنونی، انتخاب بازیکنان است و امیدوارم بهترین ها انتخاب شوند.‌ فدراسیون فوتبال در حال کمک به ما است و انتظار داریم‌ تا در اردوهای بعدی امکانات بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد. اکنون از لحاظ سخت افزاری مانند زمین تمرین با مشکل مواجه بودیم که انشالله در ماه جدید این مشکلات برطرف خواهد شد.

هیچ اختلافی با کی روش و مک درموت ندارم

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اختلافش با کی روش و مک درموت اظهار کرد: هیچ اختلافی با آنها ندارم و صحبت هایی کردند که تصمیم گرفتم به دلیل شرایط حساس تیم ملی و منافع آن پیش از جام ملت های آسیا سکوت کنم و تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم از من و کی روش دعوت کرد و صحبت هایی انجام دادیم. تمامی مسئولان و مربیان در راستای منافع تیم ملی کار می کنند و امیدوارم شرایط خوبی به تیم ملی بزرگسالان حاکم شود.

استیلی: اختلافی با کی روش ندارم/ عراق از بازی با ایران انصراف داد/ تضمینی برای صعود پرسپولیس به فینال آسیا نیست

استیلی افزود: اکنون در کمیته فنی در حال تلاش برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان هستیم و این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و چمنیان هم در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان توضیحاتی داد.

برگزاری بازی های دوستانه به تجربه بازیکنان کمک می کند

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: برنامه هایی را برای تیم ملی امید در نظر گرفتیم و تلاش می کنیم تا در فیفادی، بازی های دوستانه برگزار کنیم زیرا تجربه بازیکنان بالا می رود و می تواند در مقدماتی المپیک به ما کمک کند. در آن مسابقات فرصت اشتباهنداریم و باید تلاش مان را چند برابر کنیم.

استیلی: اختلافی با کی روش ندارم/ عراق از بازی با ایران انصراف داد/ تضمینی برای صعود پرسپولیس به فینال آسیا نیست

تضمینی برای صعود پرسپولیس به فینال آسیا وجود ندارد

بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس تهران در مورد تقابل این تیم با السد قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی فوق العاده سختی داریم و در بازی رفت هم یک بر صفر به برد رسیدیم اما تضمینی برای صعود وجود ندارد و تنها می تواند برگ کمک کننده باشد. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و همانطور که نمی توانستیم پیش بینی کنیم، تیم مان در دوحه یک بر صفر پیروز می شود. به نظر من بازی سختی است و هواداران خیلی خوب می توانند کمک کنند و تماشا کردید که بلیت ها در چند دقیقه به فروش رفت و قطعا می توانند مانند بازی با الدحیل به تیم کمک کنند. باید بازیکنان با انگیزه و منطق بازی کنند، زیرا السد فوق العاده تاکتیکی خوب هستند و امیدوارم‌ بتوانیم به فینال برسیم.

استیلی در پایان گفت: ۷-۸ مسئول از آسیا برای بازی پرسپولیس و السد به تهران می آیند و هواداران باید مراقب باشند تا اتفاقی رخ ندهد، زیرا بازی برگشت فینال آسیا هم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی

مهدیخانی: کیفیت زمین تمرین خوب نیست/ از پدیده طلب دارم

کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار