معاون وزیر نیرو:

مدیریت مصرف و تقاضا نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

حائری گفت: مدیریت مصرف و تقاضا برای تغییر رویه در مصرف آب و برق کشور نیازمند مشارکت بخش خصوصی و باز تعریف مناسبات برق با توسعه ملی است.

مدیریت مصرف و تقاضا نیازمند مشارکت بخش خصوصی استبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در سی و سومین کنفرانس بین المللی برق در پژوهشگاه نیرو با اشاره به تغییر رویکرد وزارت نیرو اظهار کرد: در مواجه با محدودیت‌ها و چالش‌های موجود باید نحوه مدیریت نیز تغییر یابد و دیگر نمی‌توان مسئله‌های پیش رو را با استفاده از شیوه‌های گذشته حل کرد.

معاون وزیر نیرو در امور برق با اشاره به شاخص‌های وزارت نیرو برای عبور از محدودیت‌ها تصریح کرد:حمایت از بخش خصوصی و فراهم سازی شرایط برای حضور مستمر آنها، استفاده از ظرفیت داخلی و حرکت به سمت انرژی‌های نو از اولویت‌های اصلی وزارت نیرو برای عبور از تنگنا‌های کشور است.


بیشتر بخوانید:بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو تسویه و تهاتر شود


وی با اشاره به خام فروشی در کشور اظهار کرد: با توجه به خام فروشی در کشور بدون تبدیل به محصول نهایی، صادرات برق می‌تواند جایگزین مناسبی برای فرئوش انرژی با ارزش افزوده مناسب است.

حائری در پایان گفت: مدیریت مصرف و تقاضا برای تغییر رویه در مصرف آب و برق کشور نیازمند مشارکت بخش خصوصی و باز تعریف مناسبات برق با توسعه ملی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار