برگزاری آیین گرامیداشت برگزیدگان جشنواره فرهنگی علوم پزشکی کرمانشاه

آیین گرامیداشت و تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی، قرآنی و علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی در آیین گرامیداشت و تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی، قرآنی و علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ما یک مجموعه گسترده هستیم که اهداف و وظایف متعددی برای سازمان ما تعریف شده است و در کل می‌توانیم وظیفه ارتقای سلامت را به عنوان سرخط وظایف مان نام ببریم .

وی گفت : عنوان این مجموعه، دانشگاه است و فارغ از این که در چه راستایی فعالیت می‌کند بر پایه دو ستون استاد و دانشجو برپاست و خروجی آن باز هم در خدمت همان هدف کلی است .

مرادی افزود : اگر می‌خواهیم خیمه این دانشگاه برپا باشد باید این‌دو ستون را حفظ کنیم و اکر یکی از این دو ستون سست و یا دچار شکستگی و نقص شود دیگر به برپایی خیمه نمیتوان امیدوار بود و طبعا انتظار سایه سار از آن نباید داشت .

وی افزود : تلاش ما در دانشگاه آماده سازی امکانات لازم جهت پرورش دانشجو در مدت تحصیل خود به بهترین شکل ممکن است .

مرادی ادامه داد : جهت بروز و نمو استعداد‌های شما دانشجویان امکانات رفاهی متعددی در دانشگاه فراهم شده و در خوابگاه‌ها برنامه ریزی کرده ایم تا با تمام کمبود‌های فضای فیزیکی در دانشگاه همین فضا‌ها و کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها را نوسازی و آماده سازی کنیم و شرایط فعالیت‌های تحقیقی، ورزشی، فرهنگی و هنری را بیش از پیش مهیا سازیم .

وی گفت : دانشجویان باید در کنار تحصیل و ممتاز بودن در رشته خود به عنوان وظیفه اصلی، با حضور فعال در دیگر عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی الگوی اخلاقی و رفتاری شوند و با استمرار و تداوم در این مسیر گام بردارند .

وی افزود : کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی جهت کاوش و تحقیق دانشجویان برای درخشش آن‌ها فراتر از دانشگاه آماده هستند .

مرادی گفت : شما دانشجویان برگزیده در جشنواره‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و قرآنی از همان دسته دانشجویانی هستید که فراتر از سقف کلاس و دانشکده و دانشگاه خود سرامد شده اید و در کشور درخشیده اید .

وی گفت : این درخشش شما هم برای خانواده و هم دانشگاه به عنوان یک غرور و افتخار باقی می‌ماند و این همه در سایه لطف خداوند و تلاش مستمر شما مهیا شده و ماهم سعی کرده ایم به عنوان پشتیبان در کنار شما باشیم .

مرادی افزود : دانشجویان ما در سال گذشته و سال جاری در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و ورزشی خوش درخشیدند و موفق به کسب عناوین کشوری فراوان شدند و این پویایی دانشجویان خستگی را از تن به در میکند .

 

 

انتهای پیام/د

تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی، قرآنی علوم پزشکی کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار