نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی علت پلمپ مرکز خوراک دام و طیور

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مسجدسلیمان از پلمپ مرکز خوراک دام و طیور در این شهرستان به علت نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ شرفی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مسجدسلیمان یکی از رسالت‌های مهم سازمان دامپزشکی را توجه به بهداشت خوراک دام و طیور برای تحقق سیاست امنیت بهداشتی عنوان کرد و بیان داشت: در همین راستا بازدیدهایی از مراکز تهیه و تولید خوراک دام در این شهرستان بعمل آمد.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها یک کارخانه تولید خوراک دام غیرمجاز به دلیل رعایت نکردن فواصل قانونی لازم و اخذ نکردن پروانه بهداشتی دامپزشکی که مبادرت به فعالیت می نمود، از فعالیت این واحد تولید کننده پس از بررسی‌های کارشناسی و تذکرات لازم با همکاری مقامات قضائی و طی مراحل قانونی جلوگیری به عمل آمد و با دستور مقام قضایی پلمپ گردید.

شرفی اظهار داشت: هرگونه فعالیت برای تهیه و توزیع خوراک دام، طیور و آبزیان منوط به اخذ پروانه بهداشتی از اداره کل دامپزشکی استان است و بر این اساس در صورت رعایت نکردن هر یک از شرایط قانونی و محرز شدن تهدید علیه بهداشت عمومی حسب با واحد متخلف برخورد صورت می گیرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد: واحدهای فعال و دارای مجوز نیز به طور ادواری مورد بازرسی قرار می گیرند و از محصولات اولیه و تولیدی کارخانجات به صورت ماهانه نمونه گیری و آزمایش انجام می شود و به لحاظ کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرند.

انتهای پیام/گ

پلمپ اغذیه فروشی متخلف

برچسب ها: دامپزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.