دستگیری ۱۰ شکارچی غیرمجاز در فصل مهاجرت پرندگان زمستان گذران

همزمان با فصل مهاجر پرندگان زمستان گذران ماموران محیط زیست مازندران ۱۰ شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل (محیط بانی بندپی) درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه لاشه ۴طاقه قرقاول و ۲ قبضه سلاح شکاری که یک قبضه آن قاچاق بود، دستگیرکردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس نیز در حین گشت زنی در ارتفاعات مرزن آباد از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

همچنین ۶ شکارچی غیر مجاز نیز در پی گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی آمل دستگیر شدند، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان از این شکارچیان غیرمجاز یک راس کل وحشی و یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

در ادامه ماموریت ماموران یگان اقدام به تخریب و جمع آوری ۱۵ رشته دام هوایی و ۶ جایگاه استقرار شکارچیان را تخریب کردند که۲ قطعه پرنده آبچلیک اسیر شده در دام هوایی صیادان تلف ویک قطعه پرنده خوتکا و ۶ قطعه مرغابی نیز رهاسازی شد.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر نیز موفق به دستگیری شکارچی غیر مجاز به همراه یک قطعه توکا در منطقه شکار ممنوع کیاسر شدند.

در فریدونکنار نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست درپی گشت زنی در آیش فریدونکنار یک بهله پرنده دلیجه گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

شکارچیان غیر مجاز در دام ماموران محیط زیست مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار