برگزاری یادواره شهدای حادثه‌ تروریستی اهواز در لرستان

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز امروز در استان لرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا مختاری گفت: به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز امروز ساعت ۲۱ با حضور خانواده شهید لرستانی، شهید هادی الماسیان در دانشگاه لرستان در محل آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره به مناسبت چهلمین روز شهادت مظلومانه ۲۴ شهید حادثه تروریستی در اهواز و با حضور فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع حرم و مدافع وطن، تبیین فضای رسانه‌ای در نحوه بازتاب اینگونه حوادث و نیز تبیین دشمنی‌های سازماندهی شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت آشکار غربی‌ها و سعودی‌هاست.

وی گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، دشمن قسم خورده و دیرینه این انقلاب شکوهمند که هنوز بر شعائر خود استوار مانده است، دست به هر کاری می‌زند (از قتل کودک و افراد غیر نظامی گرفته تا ایجاد فضای رسانه‌ای و تزریق نا امیدی به جامعه) تا از ادامه راه این انقلاب جلوگیری کند.

مختاری تصریح کرد: در این برهه از تاریخ باید به این نکته توجه کرد که جای جلاد و شهید عوض نشود و با تبیین و روشنگری خیانت‌های جبهه استکبار و عیادی آن‌ها در منطقه، دشمن اصلی ملت و کشور به آن‌ها شناسانده شود.

انتهای پیام/د

یادواره شهدای حادثه تروریستی اهواز در استان لرستان برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.