رشد ۱۶/۵ درصدی دانش آموزان دوره دوم متوسطه خراسان جنوبی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در سال تحصیلی جاری تعداد دانش آموزان دوره دوم متوسطه نسبت به سال گذشته ۱۶/۵ درصد رشد دارد.

یکه خانی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:علمی مفید به فایده است که منجر به دانایی، توانایی، تندرستی و تولید ثروت شود.
 
وی از مدارس به عنوان مراکز ثقل بروز دانایی یاد کرد و افزود:معلم به عنوان راهنما، هدایت گر و عنصر فعال در فرایند تعلیم و تربیت باید نقش آفرینی مؤثری در این فرایند داشته باشد.
 
یکه خانی با تأکید بر تعامل هر چه بیشتر مدیران با معلمان و سایر عوامل اجرایی مدرسه گفت: آموزش و پرورش مکمل یکدیگر هستند و لازمه آموزش موفق تربیت صحیح است در غیر این صورت فرایند آموزش به درستی صورت نگرفته و طی نشده است.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان شناسایی، هدایت و شکوفا سازی استعداد های بالقوه ی دانش آموزان را مهم ترین رسالت و هنر معلمان دانست و افزود:باید دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم تا در آینده بتوانیم به آنها اعتماد کنیم.
 
وی با اشاره به تحصیل 30 هزار و 244 دانش آموز دختر و پسر استان در 269 دبیرستان متوسطه دوره دوم و یک هزار و 608 کلاس درس اظهار کرد:کسب بیش از 300 عنوان برتر کشور در مسابقات، جشنواره ها و همایش ها توسط دانش آموزان و دبیران این دوره تحصیلی تنها گوشه ای از توانمندی بالا و استعداد های شناخته شده ی دانش آموزان و فرهنگیان این خطه از میهن اسلامی مان است.
انتهای پیام/غ

مدارس به عنوان مراکز ثقل بروز دانایی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار