تهیه‌کنندگان مراسم اسکار نود و یکم مشخص شدند

«دانا گیگلیوتی» تهیه‌کننده تلویزیونی و «گلن وِیز» همکار تولید و کارگردان شوی مراسم نود و یکمین رویداد اسکار اعلام شدند.

تهیه‌کنندگان مراسم اسکار نود و یکم مشخص شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «دانا گیگلیوتی» تهیه‌کننده تلویزیونی و «گلن وِیز» همکار تولید و کارگردان شوی مراسم نود و یکمین رویداد اسکار اعلام شدند.

رویداد جوایز آکادمی اسکار در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۱۹ که در سالن «دالبی تیه‌تِیر» در هالیوود و های‌لند سنتر برگزار می‌شود، به صورت زنده از شبکه ABC پخش می‌شود.

«جان بِیلی» رئیس آکادمی دیروز دوشنبه در مورد انتخاب این دو هنرمند برای برگزاری برنامه اسکار گفت: «دانا و گلن انرژی و نمایی نو به مراسم اسکار نود و یکم تزریق خواهند کرد و ما از روابط خلاقانه این دو هنرمند و نوآوری‌هایشان بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ایم.»

گیگلیوتی در سال ۱۹۹۸ به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «شکسپیر عاشق» جایزه اسکار را دریافت کرد. او برای «خواننده (مطالعه کننده)» «کتاب جلد نقره‌ای» و «چهره‌های پنهان» نیز نامزد اسکار شده است. از دیگر روزمه‌های موفقیت‌آمیز او می‌توان از «هیولا‌های بی سرزمین» «دو عاشق» «شب بخیر» و «اِما» نام برد.

«وِیز» نیز پخش تلویزیونی سه دوره پیشین مراسم اسکار را برعهده داشته و در دو دوره سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بخاطر کارگردانی مراسم اسکار برنده جایزه «تنوع ویژه» «اِمی» شده است. او در مجموع برنده ۱۴ جایزه «اِمی» از جمله تولید برنامه مراسم «جوایز تئاتر تونی» شده است.

گیگلیوتی در مورد انتخاب خودش برای انجام برنامه مراسم اسکار گفت: بسیار خرسندم که آکادمی و شبکه ABC به من اعتماد کرده و این فرصت بسیار ویژه را در اختیارم گذاشتند.

هیات مدیره آکادمی اسکار اعلام کرد که برنامه مراسم اسکار نود و یکم ۳ ساعت به طول می‌انجامد.

اسکار سال ۲۰۱۸ که حدود ۴ ساعت به طول انجامید کمترین میزان بیننده را در تاریخ تمام ادوار این مراسم به خود اختصاص داد. با این وجود که ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار بیننده داشت، در مقایسه با سال پیش از آن با اُفت ۱۹ درصدی همراه بود.

برای اجرای برنامه اسکار در مهلت ۳ ساعته، انتخاب بخش‌ها در حین آگهی‌های بازرگانی ارائه و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای جهان ، اسکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار