ماجرای اختلاف رفیعی با مدیران فولاد چه بود؟

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از اختلافاتی که با مدیران این تیم داشت با انتشار پستی در فضای مجازی به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از به وجود آمدن اختلافات با مدیران این باشگاه ، پستی را در صفحه ی مجازی اش منتشر کرد و به انتقاد از آن ها پرداخت و با هواداران خوزستانی خداحافظی کرد.

طبق شنیده ها باشگاه فولاد خوزستان در ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با وجود مصدوم بودن رفیعی، با او قراردادی به ارزش 150 هزار دلار به امضا می رساند.  رفیعی بعد از قرارداد با این تیم  در 2 مرحله تمرینات را بدون اینکه به مدیران باشگاه اطلاع دهد ترک و به کشور قطر سفر کرد که این اتفاق باعث ناراحتی شدید مسئولان فولاد خوزستان شد. همچنین گفته می شود که رفیعی در هنگام عقد قرارداد  مصدومیتش را از مسئولان فولاد خوزستان  مخفی کرده است و در چند بازی که او برای این تیم به میدان رفت نتوانسته رضایت آن ها را جلب کند.

در رابطه با فسخ قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با سروش رفیعی هم گفته می شود او به دلیل اینکه هیچ اطلاعی به مدیران این تیم در رابطه با سفرش به کشور قطر نداده و در دیدار هایی که میدان رفته نتوانسته بازی قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد، باشگاه فولاد به دلیل بندی که در قرارداد رفیعی وجود داشت تصمیم گرفته به صورت یکطرفه قرارداد با این بازیکن فسخ کند.

پس از ماجرای فسخ قرارداد، 2 طرف به توافق رسیدند تا دوباره با یکدیگر همکاری کنند و برای این کار باشگاه فولاد خوزستان به رفیعی گفته به دلیل بالا رفتن قیمت دلار، مبلغ قرارداد به ریال تنظیم شود که رفیعی هم با این درخواست موافقت کرده و قرار بر این شده که 2 طرف متمم قرارداد جدید را در مشهد به امضا برسانند و مسئولان فولاد هم نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا او بتواند برای این تیم در بازی های باقیمانده ی لیگ برتر به میدان برود. رفیعی هم همراه تیم فولاد برای دیدار مقابل پدیده خراسان، عازم مشهد شد. اما در آنجا او حاضر نشده قرارداد جدید را به امضا برساند و وقتی که مدیران فولاد متوجه این اتفاق می شوند نامه ای برای ابطال فسخ قرارداد او به فدراسیون فوتبال ارسال نمی کنند، که با این اتفاق سروش رفیعی نتوانست برای فولاد در آن بازی به میدان برود.

در پایان باید گفت رفیعی در پست اینستاگرامی اش گفته مصدومیتش جزئی بوده ،حال این سوال پیش می آید با توجه به این که در کشورمان امکانات به نسبت خوبی داریم چرا او برای درمان به قطر سفر کرده است؟


بیشتر بخوانید:

رفیعی در فضای مجازی با هواداران فولاد خداحافظی کرد + عکس

آخرین وضعیت رفیعی در فولادخوزستان

وثوق احمدی: فولاد درخواست بدهد، ابطال فسخ قرارداد رفیعی را بررسی می کنیم


انتهای پیام/

رفیعی و مدیران فولاد بر سر چه مسائلی با یکدیگر دچار اختلاف شدند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
خب واضح است می خواسته مصدومیتش مخفی بماند اینجا پیگیری میکرد با توجه به شرح پزشکی اش زود لو می رفت این ضعف ماست که در ابتدای فصل بازیها بایستی بدون توجه به حرف بازیکنان از آنها یک تست آمادگی و یک معاینه پزشکی بعمل آوریم !!!!!
آخرین اخبار