وثوق احمدی: فولاد درخواست بدهد، ابطال فسخ قرارداد رفیعی را بررسی می کنیم

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: هر زمان باشگاه فولاد درباره ابطال برگه فسخ قرارداد سروش رفیعی درخواستی ارائه دهد این موضوع را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه فولاد خوزستان در روزهای اخیر با ارائه شکایت از سروش رفیعی در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، قرارداد این بازیکن را به صورت یک طرفه فسخ کرد. با این وجود پس از فسخ یک طرفه قرارداد رفیعی و فولاد طرفین ماجرا از سازمان لیگ فوتبال درخواست کرده اند نامه فسخ قرارداد را باطل کرده تا این بازیکن بتواند بار دیگر در تیم فولاد به فعالیت خود ادامه دهد.

البته به دلیل اینکه سازمان لیگ با تائیدیه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، قرارداد رفیعی را فسخ کرده اکنون هم اعلام نظر درباره موضوع بازگشت سروش رفیعی به فولاد خوزستان را به کمیته تعیین وضعیت واگذار کرده است و تا زمانی که این کمیته نظر خود را درباره ابطال فسخ قرارداد یک طرفه باشگاه فولاد با سروش رفیعی اعلام نکند، هافبک نیم فصل آینده پرسپولیس نمی تواند فولاد را در ادامه رقابت های دور رفت لیگ برتر همراهی کند.

برای پیگیری این موضوع با روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت و گویی انجام دادیم که او اعلام کرد: تاکنون باشگاه فولاد برای ابطال برگه فسخ قرارداد یک طرفه سروش رفیعی درخواستی به کمیته تعیین وضعیت ارسال نکرده است و دراین مورد اعتراضی از طرفین به دست ما نرسیده است. اگر باشگاه فولاد از فسخ قرارداد این بازیکن پشیمان شده باشد ابتدا باید مستندات خود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کند تا با بررسی مدارک این باشگاه درباره ابطال برگه فسخ قرارداد رفیعی تصمیم گیری کنیم.

او در پایان تصریح کرد: نکته مهم اینست که باشگاه و بازیکن می توانند با مسئولیت خودشان به کمیته تعیین وضعیت درخواست فسخ قرارداد یک طرفه ارائه دهند اما اگر بعدها ثابت شود این امر وجاهتی نداشته است جرائمی برای درخواست دهنده فسخ قرارداد یک طرفه در نظر گرفته می شود.


بیشتر بخوانید:

فریسات: هواداران فولادخوزستان باید تیمشان را قوی‌تر ببینند

استان: فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند که دنبال کار و تلاش باشند

استان: برای انتخاب ۱۱ بازیکن به مشکل برخوردم/مشکل فولاد بودن یا نبودن رفیعی نیست


انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره وضعیت سروش رفیعی با فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار