فریسات: هواداران فولادخوزستان باید تیمشان را قوی‌تر ببینند

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد همیشه یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر بوده است و هواداران این تیم استحقاق این را دارند که تیمشان را در رتبه‌های بالا جدول ببینند.

عزیز فریسات مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست این تیم مقابل تیم سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در بازی روز گذشته مقابل تیم سپاهان هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و حملات خوبی را به سمت دروازه‌های یکدیگر انجام دادند، اما ما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم، اما در آن سمت تیم سپاهان به خوبی از موقعیت هایش استفاده کرد و توانست بازی را به سود خود تمام کند.

او در ادامه افزود: تیم فولاد در چند پست ضعف‌هایی دارد که باید آن‌ها را ترمیم کنیم و بتوانیم با کمک همه عوامل، تیم فولاد را به جایگاه اصلی اش برگردانیم، چون که این تیم هواداران زیادی دارد و همیشه یکی از مدعیان اصلی در لیگ برتر بوده است و مردم خوزستان استحقاق این را دارند که که تیمشان را قوی‌تر از همیشه ببینند و این تیم باید رتبه‌ای در جدول داشته باشد که در حد نام تیم فولاد باشد نه رتبه‌ای که الان در آن است.

فریسات افزود: به امید خدا اعضا کادرفنی فولاد خوزستان تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا نقاط ضعف این تیم را بر طرف کنند تا این تیم بتواند رضایت هوادارانش را کسب کند، اما برطرف کردن تمامی این مشکلات نیاز به زمان دارد و امیدوارم هواداران صبور باشند تا تیم نتیجه لازم را در تمامی رقابت‌ها کسب کند.

مربی فولاد درباره وضعیت مصدومان این تیم گفت: عبدالله کرمی و پیمان شیرزادی مدافعان تیممان هر ۲ مصدوم هستند و مشخص نیست چه زمانی بازگردند. هر ۲ بازیکن به کمک گروه پزشکی تیم فولاد تمرین‌های اختصاصی شان را انجام می‌دهند تا به آمادگی کامل برسند، ایوب والی هم در بازی دیروز مصدوم شد و فعلا زمان مصدومیت او هم مشخص نیست.

عزیز فریسات درباره بازی این تیم مقابل ماشین سازی تبریز در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: تیم ماشین سازی هفته هفتم را با پیروزی پشت سر گذاشت و تمامی تیم‌هایی که در لیگ هستند کیفیت خوبی را دارند و نمی‌شود گفت که کدام تیم ضعیف و کدام قوی است. تیم ما هفته بعد میزبان ماشین سازی است و ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و در این بازی محکوم به برد هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم فولاد امروز را به ریکاوری می‌پردازند و تمرینات این تیم از فردا صبح برای بازی مقابل تیم ماشین سازی پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۳ - فولادخوزستان یک/طلایی‌پوشان اولین پیروزی خانگی را جشن گرفتند

پرسپولیس میزبان شمالی‌ها، استقلال میهمان جنوبی‌ها /برخورد فولادی در نصف جهان

فریسات: با نتایج خوب دل هوادارانمان را به دست می‌آوریم


انتهای پیام/

اظهارت فریسات درباره تیم فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار