برگزاری تظاهرات بزرگ ضد آمریکایی در هرات

شماری از شهروندان ولایت هرات امروز تظاهراتی را علیه نیروهای خارجی به خصوص آمریکا راه اندازی کرده و خواستار خروج فوری این نیروها از افغانستان شدند.

برگزاری تظاهرات بزرگ ضد آمریککایی در هراتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از شهروندان ولایت هرات امروز تظاهراتی را علیه نیروهای خارجی به خصوص آمریکا راه اندازی کرده و خواستار خروج فوری این نیروها از افغانستان شدند.

کسانی که در این تظاهرات شرکت کرده بودند، ترور فرمانده پیشین پلیس قندهار (جنرال عبدالرازق) را کار نیروهای خارجی دانسته و خواهان خروج آنان از کشور شدند.

با این‌که آمریکایی‌ها بارها دست داشتن در ترور جنرال عبدالرازق را رد کرده‌اند اما مردم بر این باورند که این عمل از سوی آنان انجام شده است.

گفته‌هایی نیز وجود دارد که قرار است در سراسر افغانستان تظاهرات ضد آمریکایی تا خروج کامل نیروهای خارجی از این کشور انجام شود.

جنرال عبدالرازق اچکزی، فرمانده پلیس ولایت قندهار پنجشنبه هفته گذشته در مقر ولایت قندهار در حالی که با فرمانده عمومی نیروهای ناتو دیدار داشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابهامات زیادی در چگونگی رخ دادن این واقعه وجود دارد. دولت افغانستان نیز هیاتی را برای بررسی بیشتر این موضوع مامور کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار