زرند پیشگام در ورزش رول بال

شهرستان زرند نخستین شهر استان کرمان و پیشگام در ورزش رول بال است که امروز در آیینی تیم بانوان آن به طور رسمی آغاز به‌‌کار کرد.

زرند پیشگام در ورزش رول بالامیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با حضور  تعدادی از مسئولان اجرایی، محلی و ورزش دوستان زرندی برای نخستین بار در استان از رول بال بانوان زرند در سال ۲۲ بهمن  این شهرستان رونمایی و به رشته های اسکیت اضافه شد .

وی با اشاره به اینکه تیم رول بال بانوان زرند با مربیگری نجمه‌سادات حسینی‌حتکنی فعالیت خود را چندین ماه است که به صورت جدی آغاز کرده، افزود: فاطمه جباری، فاطمه حسنخانی، فاطمه قلی‌زاده، فاطمه اسلامی، زهرا قلی‌زاده، زینب عربپور، مریم زمانی، الهام دهخدادادی، نرجس مومنی و ساجده رحمانی 10 بازیکن تیم رول بال زرند را تشکیل می‌دهند.

آشورماهانی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکیت شهرستان زرند به منظور حمایت و راه اندازی این تیم، از اخذ مجوزهای لازم برای حضور این تیم به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشور به میزبانی شهرستان زرند خبر داد و خواستار حمایت بنگاه های اقتصادی شهرستان برای حضور مقتدرانه این تیم در مسابقات پیش رو شد.

یادآور می شود: رشته ورزشی رول بال تلفیقی از رشته های ورزشی بسکتبال، هندبال و اسکیت است.

انتهای پیام/ب

آغاز به کار رسمی تیم روال بانوان زرند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار