عنوان محبوب و انحصاری پلی‌استیشن 4 با تاخیر مواجه شد

شرکت سونی به صورت رسمی اعلام کرد که عنوان پرطرفدار Days Gone تا ماه آوریل 2019 تاخیر می‌خورد.

عنوان محبوب و انحصاری پلی‌استیشن 4 با تاخیر مواجه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نایب رئیس بازاریابی شرکت سونی، یعنی اسد قزلباش در آخرین پست وبلاگ خود اعلام کرد که تاریخ انتشار عنوان Days Gone تا آوریل 2019 تاخیر خورده است. این در حالی است که زمان پیشین اعلام شده برای انتشار بازی 22 فبریه 2019 بود.

شرکت سونی در این بیانیه اعلام کرده که دلیل تاخیر به وجود آمده در انتشار بازی این است که از یک بازه زمانی شلوغ در انتشار خارج شود؛ و از طرف دیگر سازندگان بازی نیز فرصت بیشتری برای افزایش بهتر عملکرد آن داشته باشند.

قزلباش در این خصوص گفته است: " ما به تازگی تصمیم گرفته‌ایم، تاریخ انتشار بازی را از بازه زمانی شلوغ ماه فبریه 2019 به 26 آوریل 2019 تغییر دهیم. اگرچه استودیو بازی‌سازی بی‌صبرانه منتظر عرضه این عنوان و رسیدن هرچه‌ زودتر آن به دست کاربران است؛ اما با این حال از فرصت مجدد برای ارائه هرچه بهتر و موفق‌تر این بازی تا روز انتشار استفاده خواهد کرد."

شخصیت اصلی عنوان Days Gone (دیکن سنت جان) موتور سواری است که در دنیای بی‌رحم و خشن بازی، و در پی اتفاقات ناگوار پیش آمده برای وی و خانوداه‌اش به عنوان یک شکارچی باج‌گیر برای بقای خود مبارزه می‌کند.

عنوان Days Gone به دوران بی‌رحم و جهنمی پایان دنیا می‌پردازد که گویی آخرین روزای بشریت در حال سپری شدن است و براساس تریلرهای به نمایش گذاشته از این بازی پی می‌بریم که اکثر ساکنان زمین قربانی ویروسی کشنده شده‌اند که باعث مرگ و یا تبدیل شدن آن‌ها به موجوداتی شبیه به زامبی شده‌؛ و حالا این افراد قربانی شده به عنوان دسته‌های عظیمی از زامبی‌ها در همه‌جای نقشه بازی وجود دارند.


بیشتر بخوانید: دلایل احتمال عزل مارک زاکربرگ از مدیریت فیس‌بوک چیست؟


انتهای پیام/

عنوان محبوب و انحصاری شرکت سونی برای پلی‌استیشن 4 تاخیر خورد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار