اولین نمونه تصویر با دوربین وان‌پلاس 6T منتشر شد

وان‌پلاس که خود را برای رونمایی از OnePlus 6T، پرچمدار خود آماده می‌کند، نمونه تصویر گرفته شده با دوربین آن را منتشر کرد.

اولین نمونه تصویر با دوربین وان‌پلاس 6T منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان وان‌پلاس به سختی خود را برای روز 30 اکتبر آماده می‌کردند تا OnePlus 6T را در این روز معرفی کند اما این میان، اپل بود که تمام برنامه‌های آن‌ها را به هم ریخت. اپل اعلام کرد که قصد دارد 30 اکتبر (8 آبان) آیپدها و مک‌های جدید خود را در همین شهر نیویورک برگزار کند. به همین خاطر، OnePlus 6T یک روز زودتر یعنی 29 اکتبر (7 آبان) در نیویورک رونمایی خواهد شد. بدین ترتیب وان‌پلاس خود را برای دوشنبه هفته آینده آماده می‌کند اما به سبب رندرهای لو رفته از رسانه CAD می‌دانیم که این گوشی با چه ظاهری تولید خواهد شد. هنوز یک هفته باقی است اما پیت لو، مدیرعامل وان‌پلاس از عملکرد دوربین در نظر گرفته شده روی این گوشی نمونه‌ای به نمایش گذاشته است. وی در فضای مجازی یک پست از تصویر گرفته شده با دوربین OnePlus 6T از شهر شن‌زن چین به اشتراک گذاشت و فیلترهای این گوشی را به رخ کشید.

این تصویر 13 مگاپیکسلی با رزولوشن کامل به اشتراک گذاشته شد اما بدون هیچ اطلاعاتی درباره EXIF پس نمی‌توان با استفاده از این تصویر، جزئیات دیافراگم یا تولیدکننده این سنسور را دریافت. تصویر به نمایش گذاشته شده یک عکس واقعی از پرچمدار با نمایش رنگ فوق‌العاده و درجه رنگ‌های متفاوت از شب به خصوص بافت ابرهای آسمان است.

اگرچه نمی‌توان با اطمینان گفت که گوشی در دست گرفته شده یا روی سه پایه تنظیم شده، می‌توان این را دریافت که OnePlus 6T در حال آماده شدن یک تنظیمات برای تصویربرداری در شب است؛ درست تنظیماتی که هوآوی برای P20 Pro در اوایل این با با نام Night Mode معرفی کرد که بعدا روی دستگاه‌های تولید شده با پردازنده Kirin 970 قرار داده شد. در ادامه، تصویر گرفته شده با دوربین پرچمدار بعدی وان‌پلاس را مشاهده می‌کنید.

اولین نمونه تصویر با دوربین وان‌پلاس 6T منتشر شد


بیشتر بخوانید: مراسم رونمایی از OnePlus 6T به دلیل معرفی محصولات اپل زودتر برگزار می‌‌شود


انتهای پیام/

اولین نمونه تصویر گرفته شده با دوربین OnePlus 6T را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار