رندرهای اوپو R19 نمایشگر تمام صفحه آن را نشان می‌دهند

رندرهای منتشر شده از گوشی‌های جدید اوپو به نام R19 نشان می‌دهد که این گوشی‌ها دارای نمایشگرهایی هستند که به طور کامل پنل جلویی را گرفته‌اند و کمتر حاشیه دارند.

رندرهای اوپو R19 نمایشگر تمام صفحه آن را نشان می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی رندری در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است که طراحی بدنه و پنل جلویی گوشی جدید اوپو، R19 را به تصویر می‌کشد. این رندر نشان می‌دهد که گوشی تازه تولید شده اوپو قرار است نمایشگر تمام صفحه واقعی با باریکترین حاشیه و فقط یک حفره برای سلفی داشته باشد.

پیش از این، کمپانی اوپو گوشی R15 را در ماه مارس سال جاری میلادی معرفی کرد که به یک نمایشگر ناچ استایل مجهز شده بود. دو ماه پیش نیز، این کمپانی چینی گوشی R17 را به عنوان نسخه‌ جدیدتر آن رسما معرفی کرد. طراحی قطره‌ای ناچ بالای نمایشگر این گوشی ارائه کننده نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی بیشتری نسبت به R15 است. حال، افشاگر مشهور دنیای موبایل با نام کاربری IceUniverse ادعا می‌کند که این سازنده چینی در حال کار بر روی گوشی R19 خود است. این صفحه در شبکه اجتماعی Weibo همچنین ادعا می‌کند که این گوشی از یک دوربین درون صفحه بهره می‌برد که می‌تواند نسبت ابعادی حتی بیشتر از مدل R17 را ارائه کند.

همانطور که در تصویر منتشر شده می‌بینید، یک چانه بسیار کوچیک در پایین صفحه قرار دارد، در حالی که بالا و دو سمت گوشی عملا فاقد حاشیه هستند. بدین ترتیب گوشی اوپو R19 یک گوشی تمام صفحه واقعی فاقد ناچ خواهد بود. به جای ناچ، یک دوربین سلفی کوچک در بالای نمایشگر تعبیه شده است. گفته می‌شود این گوشی همچنین به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز است.

رندرهای اوپو R19 نمایشگر تمام صفحه آن را نشان می‌دهند

طراحی پشتی این گوشی شباهت زیادی با مدل R17 دارد. واضح است که قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه است و از رنگ ترکیبی آبی و سبز بهره می‌برد. یک ماژول دوربین دوگانه که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند، همراه با فلش LED‌ را نیز می‌توان در بالای قاب پشتی یافت و در زیر آن‌ها نیز لوگوی کمپانی اوپو به چشم می‌خورد.

سازنده R19 یعنی شرکت اوپو این رندر انتشار یافته را تایید نکرده است اما IceUniverse‌ سابقه خوبی در افشای اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی های مختلف دارد و ما نیز ترجیح می‌دهیم که به آن اعتماد کنیم. با توجه به ارتباط مستقیم دو شرکت اوپو و وان‌پلاس، احتمال دارد طراحی گوشی OnePlus 7 سال آینده نیز مشابه گوشی اوپو R19 بوده و به یک دوربین داخل صفحه تجهیز شود.

گفتنی است، احتمال دارد اوپو این گوشی را در مارس سال بعد معرفی کند. این گوشی می‌تواند دارای نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با محافظ Gorilla Glass 6 داشته باشد و از چیپست پردازنده Snapdragon 710 و رم 8 گیگابایتی بهره ببرد.


بیشتر بخوانید: گوشی Oppo A7 یکی از ضعیف‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت است؟ +تصویر


انتهای پیام/

رندرهای اوپو R19 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار