تاریخ رونمایی از شیائومی Black Shark 2 مشخص شد

شیائومی تاریخ ۲۳ اکتبر (اول آبان) را برای معرفی گوشی جدید خود، Black Shark 2 انتخاب کرد.

تاریخ رونمایی از شیائومی Black Shark 2 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرچند اولین نسل از گوشی گیمینگ شرکت چینی شیائومی به نام Black Shark که در ماه آوریل معرفی شد، انتظار می‌رود دومین نسل از این گوشی به صورت گسترده‌تر و در مقیاس جهانی عرضه خواهد شد. حالا، شرکت شیائومی پس از انتشار پوستری از Black Shark 2، تأیید کرد که این گوشی گیمینگ در تاریخ 23 اکتبر (اول آبان) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

از نظر مشخصات داخلی، این گوشی شبیه به مدل OnePlus T است. Black Shark 2 همانند نسخه پیشین خود مجهز به پردازنده ساخت شرکت کوآلکام با چیپست Snapdragon 845 است که همراه با حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی بدون پشتیبانی از حافظه خارجی microSD تولید می‌شود. علاوه بر این، همان نمایشگر 6 اینچی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نسل گذشته در این گوشی هم حاضر است. صرف نظر از این مشخصات، شیائومی برای تغییر ایجاد کردن بین دو نسل پنل پشتی آن را از نو طراحی کرده است و از یک فناوری شبیه فناوری طراحی Razer Phone 2 استفاده کرده است.

در حالی که اسمارت‌فون اصلی پنل پشتی بسیار سخت‌گیرانه‌ای از نظر طراحی به شمار می‌رفت، نسل جدید Black Shark الگوی طراحی ساده‌ای را پیش گرفته و از تمام برآمدگی و فرورفتگی و لایه‌های مختلف پرهیز کرده است. اکثر قسمت‌های پنل پشتی به نظر می‌رسد که با شیشه پوشیده شده باشد اگرچه، نسبت زیادی از هر دو طرف گوشی با آبومینیوم پوشیده شده است. Black Shark 2 همچنین چیدمان جدید عمودی برای دوربین دوگانه خود دارد. علاوه بر این، مانند دستگاه قبلی این گوشی یک لوگوی Black Shark در مرکز پنل پشتی آن دیده می‌شود. این دفعه، شیائومی نوردهی RGB را برای آن در نظر گرفته است که به نوار فریم این گوشی متصل است و در مواقع دریافت نوتیفیکیشن روشن خواهد شد.

تاریخ رونمایی از شیائومی Black Shark 2 مشخص شد

هنوز خبری مبنی بر اعلام قیمت این دستگاه در زمان معرفی این گوشی از شرکت شیائومی به گوش نرسیده است. مصرف‌کنندگان باید این انتظار را داشته باشند که Black Shark 2 قبل از عرضه جهانی در روزهای آینده، ابتدا فقط در چین عرضه شود. گفتنی است، شیائومی پیش از این اعلام کرد گوشی هوشمندی که قرار است به صورت جهانی آن آغاز شود، Mi Mix 3 خواهد بود. طبق اعلام کمپانی شیائومی، Mi Mix 3 قرار است در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) معرفی شود و همچنین اولین گوشی خواهد بود که از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند و دارای حافظه رم 10 گیگابایتی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: شیائومی Mi Mix ۳ سوم آبان رونمایی خواهد شد


انتهای پیام/

تاریخ معرفی رسمی گوشی جدید شیائومی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار