مراسم رونمایی از OnePlus 6T به دلیل معرفی محصولات اپل زودتر برگزار می‌‌شود

کمپانی وان‌پلاس اعلام کرد که برنامه معرفی پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T را به دلیل برگزاری مراسم اپل در روز ۳۰ اکتبر یک روز زودتر برگزار خواهد کرد.

معرفی OnePlus 6T به خاطر معرفی محصولات اپل زودتر برگزار می‌‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با این که خبرهای زیادی از رونمایی پرچمدار جدید وان‌پلاس، OnePlus 6T روز بعد از رقیب خود صحبت می‌شد، این کمپانی دعوتنامه‌ای برای رسانه‌ها فرستاد و تاریخ رسمی مراسم خود را مشخص کرد. پیش از این، تصاویری از این شرکت لو رفته بود که گفته می‌شد تصویر دعوتنامه رویداد وان‌پلاس برای معرفی OnePlus 6T است. در این تصاویر دیده می‌شد که تاریخ نوشته شده در کنار دستگاه در تصویر، 17 اکتبر یعنی یک روز پس از مراسم هوآوی برای معرفی رسمی Mate 20 خواهد بود اما وان‌پلاس با ارسال دعوتنامه خود برای اصحاب رسانه تأیید کرده است که OnePlus 6T در روز 30 اکتبر (هشتم آبان) در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

مسئولان وان‌پلاس به سختی خود را برای روز 30 اکتبر آماده می‌کردند تا OnePlus 6T را در این روز معرفی کند اما این میان، اپل بود که تمام برنامه‌های آن‌ها را به هم ریخت. اپل روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد 30 اکتبر (8 آبان) آیپدها و مک‌های جدید خود را در همین شهر نیویورک برگزار کند. به همین خاطر، OnePlus 6T یک روز زودتر یعنی 29 اکتبر (7 آبان) در نیویورک رونمایی خواهد شد. پیت لو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس با انتشار پستی در تمام صفحات شبکه‌های اجتماعی خود این تغییر در برگزاری مراسم رونمایی پرچمدار جدید شرکتش را اعلام کرد و این تصمیم را به خاطر دزدیده نشدن لحظه‌اش توسط اپل گرفت.

این قضیه کاملا درک شدنی است؛ بالاخره اپل نامی برای خود دست و پا کرده است و غول دنیای فناوری به حساب می‌آید ولی وان‌پلاس هنوز در حد استارت‌آپ است. مدیرعامل وان‌پلاس در مصاحبه‌ای گفته است: «ما به دنبال کسب بیشترین موفقیت در شرایطی سخت هستیم. ماه‌ها، خیلی از افراد ذهن خود را برای دیدن بهترین محصول ما متمرکز کرده‌اند. هدف ما این است که مطمئن شویم بهترین محصول ما زمان و توجهی را که لیاقتش را دارد، کسب کند.»

لو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس قول داده است پول بلیط و تمام هزینه‌ها از جمله تعویض اتاق هتل و بلیط هواپیما را به تمام کسانی که قادر نیستند در تاریخ 29 اکتبر در مراسم معرفی OnePlus 6T حاضر شوند، بازگرداند. تیم وان‌پلاس با همه صاحبان بلیط مراسم ارتباط برقرار خواهد کرد تا تمام مشکلات را حل کند.

معرفی OnePlus 6T به خاطر معرفی محصولات اپل زودتر برگزار می‌‌شود


بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی رسمی OnePlus 6T مشخص شد


انتهای پیام/

مراسم معرفی گوشی پرچمدار وان‌پلاس یک روز زودتر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.