مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد

گوشی هوشمند Nokia 8.1 شرکت اچ ام دی گلوبال سرانجام به بنچمارک راه یافت و مشخصات آن فاش شد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ ام دی گلوبال یک شرکت فنلاندی است که در سال 2016 و پس از تغییر در نام شرکت نوکیا تاسیس شد. سپس شرکت اچ دی ام گلوبال با خرید بخش گوشی‌های ساده نوکیا ،حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ده سال به دست آورد.

نکته جالب این که مدیران شرکت اچ ام دی گلوبال همان مدیران سابق شرکت نوکیا هستند؛ این شرکت مدعی است بر روی سه گزینه‌ی کیفیت، نوآوری و تجربه تمرکز می‌کند و قصد دارد ویژگی‌های محصولاتش را با ویژگی‌های معروف گوشی‌های نوکیا ادغام کند. این شرکت اکنون همکاری خوبی را با شرکت گوگل آغاز کرده و این همکاری را با موفقیت پیش می‌برد.

مسئولان اچ ام دی گلوبال در هفته اول ماه اکتبر از گوشی‌های نسل جدید خود یعنی Nokia 7.1, Nokia 3.1 Plus , و  Nokia X7 (7.1 Plus) رونمایی کرد و این محصولات به صورت رسمی معرفی شدند. اکنون سایت Geekbench اطلاعاتی منتشر کرده است که احتمالا مربوط به محصول جدید شرکت نوکیا یعنی nokia8.1 است و ظاهرا بار دیگر شاهد فاش شدن اطلاعات گوشی جدید نوکیا هستیم.

هرچند که در این بنچمارک به جای کد، نام تجاری و اصلی خود دستگاه نمایش داده شده است، اما با این حال برخی از صاحب‌نظران معتقداند که احتمال خطا در نامگذاری نیز منتفی نخواهد بود. از مهم‌ترین جزئیات سخت‌افزاری دستگاه می‌توان به تراشه‌ Snapdragon 710 به عنوان پردازنده مرکزی اشاره کرد.

از دیگر مشخصات فنی گوشی Nokia 8.1 می‌توان حافظه رم 4 گیگابایتی اشاره کرد. گفتنی است میزان رم 4 گیگابایتی حداقل رم موجود برای این گوشی است و احتمال عرضه نسخه های بهتر با رم بیشتر نیز وجود دارد. در ادامه نیز تصویری از بنچمارک گوشی هوشمند Nokia 8.1 را مشاهده می‌کنید که برخی از مشخصات فنی این محصول را نشان می‌دهد:

مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد +تصویر


بیشتر بخوانید: دلایل حتمال عزل مارک زاکربرگ از مدیریت فیس‌بوک چیست؟


انتهای پیام/

با انتشار بنچمارک گوشی هوشمند Nokia 8.1، مشخصات فنی این محصول فاش شد +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار