اجرای شاخص‌های زیست محیطی در راستای حفظ محیط زیست

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی از واحد‌های عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید و در جریان طرح‌های زیست محیطی این مجتمع گازی قرار گرفت.

اجرای شاخص‌های زیست محیطی در راستای حفظ محیط زیستبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخس، تورج همتی مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی در بازدید از مجموعه واحد‌های عملیاتی این مجتمع گازی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه HSE وزارت نفت در راستای حفظ محیط زیست، خوشبختانه در طول یک دهه اخیر اقداماتی در راستای بهبود مستمر انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیست محیطی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد توسط کارشناسان اداره کل محیط زیست استان پایش و رصد می‌شود تصریح کرد: خوشبختانه مدیران ارشد پالایشگاه برای اجرای طرح‌های زیست محیطی برنامه ریزی و هدف گذاری کرده اند.

همتی بیان کرد: پالایشگاه با اجرا و تعریف شاخص‌ها به استاندارد‌ها و شاخص‌های محیط زیست دست یافته است.

این مقام مسئول در ادامه اجرای طرح کاهش گاز‌های ارسالی به مشعل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای این پروژه کار جدیدی در صنعت گاز است که بحث‌های فلرینگ را به حداقل رسانده و به نظر ما اجرای این طرح تا ۹۰ درصد مسائل را حل نموده و قابل تقدیر است.

وی همچنین اقدامات مدیران ارشد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در راستای نوآوری ها، بهبود مستمر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه را قابل تقدیر دانست.


م. ه


اجرای شاخص‌های زیست محیطی در پالایشگاه خانگیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار