طی شش ماهه نخست سالجاری؛

اجرای بیش از 8 هزار برنامه در قالب ورزش همگانی و فرهنگی در اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 8 هزار برنامه در قالب ورزش همگانی و فرهنگی طی شش ماهه اول سالجاری در اردبیل برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست صمیمی جامعه ورزشی استان با حضور استاندار اردبیل اظهار داشت: ۸ هزار و ۷۹۶ برنانه طی شش ماهه اول سال در قالب ورزش همگانی و فرهنگی برگزار کردیم که نسبت به سال گذشته پیشرفت 2 برابری را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: ۳ پروژه خانه کشتی سرعین، سالن دیزج گرمی و سالن آراللو در اردبیل را طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۷ افتتاح کرده ایم و ۹ پروژه دیگر را تا پایان سال تکمیل خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که امیدواریم با توجه به خاص و عنایت استاندار این مورد رفع شود.

آقاخانی گفت: امیدواریم کارگروه ویژه ای برای حمایت مالی از قهرمانان در استان اردبیل تشکیل شود تا شرمنده عزیزان افتخارآفرینمان نباشیم.

وی همچنین افزود: امیدواریم استاندار دستور مستقیم اجرایی شدن یک درصد ماده ۵۳ را به دستگاه های اجرایی استان اردبیل بدهند تا ورزش و جوانان هم بتواند از این مقوله استفاده کند.

اجرای بیش از 8 هزار برنامه در قالب ورزش همگانی و فرهنگی در اردبیل

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: از بحث ایجاد آئین نامه حمایت از قهرمانان ورزش در استان اردبیل حمایت می کنیم و آن را به طور مشخص پیگیری خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در قالب تندرستی، شادابی و سلامت جامعه باید به جایگاه ورزشکاران افتخار آفرینمان توجه ویژه ای داشته باشیم.

استاندار اردبیل افزود: سرمایه گذاران بخش صنعت را به کمک امتیازات بیشتر و تشویق های افزون تر به ایجاد فضای ورزشی و اسپانسرینگ ورزشی ترغیب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

کاهش اعتبارات استانی ورزش و جوانان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.