شهردار اردبیل خبر داد؛

مسیرهای خاص پیاده‌روی در اردبیل طراحی و راه اندازی می شود

شهردار اردبیل گفت: به منظور توسعه ورزش همگانی مسیرهای مختلف پیاده‌روی در سطح شهر اردبیل طراحی و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش همگانی استان اردبیل افزود: ارتقای سلامت عمومی شهروندان یک وظیفه عمومی بوده و توسعه عمرانی به عنوان تنها مأموریت سازمان بزرگ فرهنگی و ورزشی شهرداری مدنظر نخواهد بود.

وی به نتیجه رسیدن فعالیت‌های مربوط به حوزه ورزش و جوانان را نیازمند افزایش همکاری‌های تنگاتنگ بین تمامی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: چنانچه تمرکز اصلی مدیران فعال در شهرداری‌ها تنها به سمت و سوی توسعه عمرانی معطوف شود، از دیگر وظایف فرهنگی و اجتماعی شهرداری غفلت خواهد شد و نگاه به این مجموعه تنها به عنوان نهاد خدماتی صحیح نبوده و از این مراکز باید به عنوان سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی نیز یاد کرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ابرپروژه‌ها شاید قادر به برطرف‌سازی مشکلات عمرانی شهر باشند، اما مطمئنا برطرف‌سازی مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در کالبد خود قرار نخواهند داد و از این رو همکاری با هر نهاد و مجموعه فرهنگی و اجتماعی مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

لطف‌اللهیان ادامه داد: در سال 95 با ایجاد طولانی‌ترین جاده سلامت دور دریاچه شورابیل بازخورد بسیار مثبتی را از میزان علاقه‌مندی مردم برای استفاده از این امکان را شاهد بودیم و توجه به اجرای دیگر طرح‌های پیاده‌روی در سطح شهر مورد توجه جدی شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ورزش و پیاده‌روی در سطح شهر جزء اولویت‌های شهرداری اردبیل است، بیان کرد: عملکرد شهرداری تنها مربوط به بهبود عبور و مرور برای خودرورها و توجه به حمل و نقل شهری نبوده و می‌بایست شهر از قابلیت‌های لازم برای پیاده‌روی و تشویق آحاد مردم برای ورزش برخوردار باشد.

انتهای پیام/ح

ورزش و پیاده‌روی در سطح شهر جزء اولویت‌های شهرداری اردبیل است

برچسب ها: شهرداری ، پیاده روی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.