افتتاح پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مازندران

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای مازندران در دبیرستان موسی بن جعفر (ع) شاهد دختران بابلسر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سهرابی رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: این المپیاد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف کشف و شناسایی استعداد‌های ورزشی دانش آموزان مستعد همه ساله برگزار می‌شود و نفرات برتر از مرحله شهرستانی به مراحل استانی و کشوری راه می‌یابند.

وی مواد برگزاری رشته‌های ورزشی المپیاد را متناسب با امکانات و شرایط هر مدرسه بیان داشت و افزود: ۱۸۰ هزار دانش آموز پارسال در المپیاد ورزشی شرکت کردند و امسال انتظار داریم تعداد نفرات شرکت کننده بیشتر شود.

حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه مازندران جزء استان‌های جوان کشور است، گفت: بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان در حال تحصیل هستند.

وی افزود: مازندران دارای ۱۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است که بخش اعظمی از این نفرات دانش آموز هستند.

حسین زادگان گفت: اگر همکاری خوب و مناسب بین دو دستگاه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان که دو دستگاه معتبر در حوزه اجتماعی هستند با مدارس وجود داشته باشد و دانش آموزان بتوانند حداقل یک رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند این المپیاد می‌تواند زمینه ساز فعالیت و تحرک بدنی باشد.
انتهای پیام/آ

پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان مازندران افتتاح شد

برچسب ها: وزارت ورزش ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار