خرید وفروش بیش از ۷۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از خرید وفروش بیش از ۷۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای استان خبر داد.

جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛گفت:در این هفته بیش از ۷۹ میلیون و ۷۸۶ هزار اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۲۸۰ میلیارد و ۶۷۵ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۲۸۰ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که ۵۳ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

وی افزود: در طول هفته در تالار بورس ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۲۱۸ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۲ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی ادامه داد:همچنین در این هفته سهام شرکت بانک ملت با ۲۲ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول این هفته ۱۶ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شد گفت: شاخص کل بازار بورس با یک هزار ۸۶۹ واحد کاهش در مقایسه با هفته‌ی قبل به رقم ۱۸۱ هزار و ۶۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۵ واحد کاهش نسبت به هفته‌ی قبل، به رقم ۲ هزارو ۶۵ واحد رسید.

انتهای پیام/م

یش از ۷۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خرید و فروش شد

 
 
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.