افزایش ۹۷ درصدی ارزش معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در ماه گذشته

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۹۷ درصدی ارزش معاملاتی در بورس منطقه‌ای استان در مهر ماه خبر داد.

افزایش ۹۷ درصدی ارزش معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در ماه گذشتهجوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: در مهرماه ۹۷ بیش از ۷۱۱ میلیون و ۸۱۸ هزار سهم به ارزش افزون بر ۲ هزار و ۵۵ میلیارد و ۳۱ میلیون و ۵۳۵ هزار ریال در تالار بورس استان معامله شد که در مقایسه با شهریور ماه از نظر حجم معاملات ۵۹ درصد و از نظر ارزش معاملات ۹۷ درصد رشد داشته است.


وی افزود: در طول مهرماه  در تالار بورس ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۴۵۶ شرکت را معامله کردند که نمایندگی کارگزاری بورسیران با ۵۵۴ میلیارد ریال معامله توانست بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۷ درصد به خود اختصاص دهد.


جوادی ادامه داد:همچنین در این ماه سهام بانک ملت با بیش از ۲۸۲ میلیارد ریال معامله ۱۴ درصد ارزش کل معاملات را به خود اختصاص داد.


مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طی ماه گذشته ۳۵۳ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شد گفت: در مهرماه شاخص کل بازار بورس با بیش از ۲۷ هزار واحد افزایش در مقایسه با پایان شهریور ماه هفته‌ی قبل به رقم ۱۶۰ هزار و ۵۳۸ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۲۲۴ واحد افزایش به رقم ۲ هزارو ۱۰۲ واحد رسید.
انتهای پیام/ح

 

افزایش ارزش معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.