روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

مربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان گفت: ایران توانایی کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای کاروان ورزشی کشورمان دارد.

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را داردحسین روحانی مربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بیان کرد: تیم ملی کاراته مردان توانست در بازی های آسیایی جاکارتا با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز نتیجه خوبی را رقم بزند هرچند که می توانستیم از این هم بهتر عمل کنیم. تیم ملی کشورمان بعد از بازی های آسیایی راهی لیگ جهانی کاراته وان آلمان شد و وقت زیادی برای تشکیل اردو نداشتیم اما بعد از این مسابقات برنامه اردوی تیم ملی در 4 مرحله تنظیم شد که مرحله سوم آن روز جمعه به پایان می رسد.خوشبختانه موفقیت های تیم ملی کاراته نشان داده است که این رشته می توان در المپیک 2020 توکیو برای کاروان ورزشی کشورمان مدال آوری کند.

او ادامه داد: در تمام این اردوها روی نقاط قوت ملی پوشان کار کردیم چرا که رقابت های جهانی اسپانیا به دلیل تاثیری که در کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو دارد برای تمام کشورها حائز اهمیت است و به طور حتم این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود و از این نظر رقابت های سخت و سنگینی در پیش داریم و امیدوارم ما بتوانیم نتایج جهانی آلمان و اتریش را تکرار کنیم و با کسب مدال های خوشرنگ یک قدم به کسب سهمیه المپیک نزدیکتر شویم.

روحانی افزود: ملی پوشان ما از ابتدای سال 2018 در اردوها و مسابقات مختلفی حضور داشتند و تمرینات زیادی را پشت سر گذاشتند و این موضوع باعث شده از نظر آمادگی در شرایط خوبی باشند و تلاش می کنیم این میزان از آمادگی جسمانی کاراته کاها در رقابت های جهانی حفظ شود.

مربی تیم ملی کاراته درباره بحث داوری در رقابت های جهانی گفت: داوری در مسابقات کاراته بدون اشتباه نبوده است و کشورها سعی می کنند به نوعی حمایت داوران را در رقابت ها داشته باشند. خ.شبختانه در رقابت های جهانی بحث ناداوری کمتر است البته حضور جواد سلیمی نیز پشتوانه خوبی برای کاراته ایران در بخش داوری است و ما تلاش می کنیم که عملکرد ملی پوشان ما به گونه ای باشد که تصمیمات داوران در نتیجه مسابقات آنها تاثیری نداشته باشد.

روحانی درباره عملکرد تیم ملی کاراته جوانان در المپیک 2018 آرژانتین عنوان کرد: به مهران بهنام فر و کادر فنی تیم ملی کاراته پسران تبریک می گویم و با وجود اینکه مسابقات تدارکاتی داشته باشند توانیتند یک مدال طلا را در این رقابت ها کسب کنند که این می تواند انگیزه ای برای سایر ملی پوشان جوان ما باشد تا با انرژی بیشتری تلاش کنند.


بیشتر بخوانید:صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی

درفشی پور و حیدری در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان باقی ماندند


انتهای پیام/

اظهارات روحانی درباره تیم ملی کاراته مردان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار