پس از برگزاری رقابت انتخابی؛

درفشی پور و حیدری در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان باقی ماندند

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته برگزار و ملی پوشان مشخص شدند.

درفشی پور و حیدری در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان باقی ماندندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون کاراته، در پیکار‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که صبح امروز یکشنبه اول مهر ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته و مدیر سازمان تیم‌های ملی به همراه سیدشهرام هروی، سرمربی، شهاب سلطانی و حسین روحانی مربیان تیم ملی کاراته حضور داشتند.

رقابت انتخابی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم با حضور هامون درفشی پور، سیدعلی کریمی و امیررضا میرزایی و در بخش کومیته تیمی بین سامان حیدری و کیوان بابان برگزار شد و در پایان در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم هامون درفشی پور با ۳ برد و در کومیته تیمی سامان حیدری با ۲ برد و یک باخت در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

در رقابت‌های وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، هامون درفشی پور پس از تساوی ۵ بر ۵ در اولین مبارزه مقابل امیر رضا میرزایی در دومین پیکار به تساوی صفر بر صفر رسید تا با رای داوران در هانتی پیروز میدان باشد. او در ادامه ۵ بر ۴ سیدعلی کریمی را برد و سپس در سومین مبارزه مقابل امیررضا میرزایی یک بر صفر به برتری رسید و به عنوان نفر اعزامی این وزن در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ اسپانیا شرکت کند.

در بخش کومیته تیمی سامان حیدری و کیوان بابان ۴ بار مقابل هم قرار گرفتند. در اولین مبارزه بابان ۴ بر ۳ پیروز شد. دومین دیدار ۴ بر ۲ به سود حیدری خاتمه یافت.

در سومین مبارزه دو کاراته کا به تساوی صفر بر صفر رسیدند تا در مبارزه چهارم مقابل هم صف آرایی کنند. در این دیدار سامان حیدری ۳ بر یک به برتری رسید تا در ترکیب کومیته تیمی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، سعید احمدی کاراته کا شایسته کشورمان به علت بیماری نتوانست در مبارزات انتخابی امروز شرکت کند.


بیشتر بخوانید:

 باقری: کسب ۴ مدال در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا فنی تیم ملی دارد

آشوری: کاراته، عزت ایران در بازی‌های آسیایی بود

کارنامه درخشان کاراته کا‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

ملی پوشان کاراته مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار