رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

عبور روزانه 2 هزار و 500 اتوبوس از همدان به سمت مرز مهران

رئیس پلیس راه استان همدان از عبور روزانه 2 هزار و 500 اتوبوس از راه های ارتباطی استان به سمت مرز مهران خبر داد.

عبور روزانه 2 هزار و 500 اتوبوس از همدان به سمت مرز مهرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تمامی راه های  ارتباطی استان باز است، گفت: تمامی محور های منتهی به مرز مهران در استان همدان باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره اینکه روزهای منتهی به اربعین اوج ترافیک در محور های استان را شاهد خواهیم بود، گفت: روز گذشته در محور های استان همدان به سمت مهران ترافیک سنگین و پرحجمی برقرار بود که با هوشایری و حضور پلی رفت و آمد تسهیل شد.

وی با اشاره به تردد بالای زائران از محور های استان به سمت مرزر مهران، بیان کرد: طبق گزارشات رسیده روزانه 2500 اتوبوس از محورهای ارتباطی استان  بهسمت مرز مهران حرکت می کنند، در حالی که سال گذشته 1800 دستگاه اتوبوس در هر24 ساعت از محور‌های استان عبور می کرد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه درایام اربعین هیچ گونه تصادفی در محور های استان گزارش نشده است، بیان کرد:  متاسفانه روز گذشته یکی از خدام موکب در کبودراهنگ بر اثر بی احتیاطی یکی از رانندگان عبوری دچار حادثه شده و فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به حضور 24 ساعت پلیس در محور های استان بیان کرد: پلیس راه استان  تیم های گشت خود را از 70 تیم به 130تیم و 450 نیرو فعال رسانده است.

وی با بیان اینکه طرح اربعین پلیس راه استان همدان از 28 مهر‌ماه آغاز شده است و تا 14 آبان ماه ادامه دارد افزود:  در سال جاری تردد زائران عتبات عالیات از استان همدان با سال های قبل هم یک تفاوت دیگر دارد و اکثر زوار برای سفر اتوبوس را انتخاب کردند در حالی که سال‌های قبل بیشتر تردد‌ها در محور‌های استان در این روز‌ها خوردو شخصی و سواری بود.

سرهنگ عزیزی  با توصیه  به مسافران در هنگام سفر و رانندگی گفت: رانندگان در هنگام سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن را برای خود و سایر هم وطنان فراهم کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطر نشان کرد: سرعت غیر مجاز، نبستن کمبر بند و خواب آلودگی سه تخلف مهم و حادثه ساز در حوادث رانندگی است که با رعایت این سه نکته مهم از سوی رانندگان بخش قابل توجهی از حوادث دلخراش رانندگی به حداقل می رسد.

انتهای پیام/د.ا

تردد روزانه 2500 اتوبوس از محور های استان همدان

 

برچسب ها: اربعین 97 ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.