معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام:

خودروهایی که در محل های ممنوع پارک شده اند به پارکینگ منتقل میشود

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه خودروهایی که در روزهای گذشته در محل های ممنوعه شهر مهران پارک شده اند به پارکینگ های منتقل می شوند گفت: لیست این خودروها در مرکز سامانه ۱۱۰ قرار دارد .

خودروهایی که در محل های ممنوع پارک شده اند به پارکینگ منتقل میشود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ جلال میرزابیگی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در حال حاضر تردد زائران با حجم زیاد و با سهولت از پایانه مرزی مهران در جریان است.

وی با اشاره به خروج ۷۰۵ هزار زائر تا ساعت ۲۴ شب گذشته از پایانه مرزی مهران بیان کرد: به منظور تسهیل در تردد زائران و جلوگیری از ازدحام در پایانه مرزی مهران توقفگاه هایی در شهرهای عقبه ایجاد شده است که حضور زائران را در مرز مهران مدیریت کند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ های سطح شهر مهران از زائران خواست خودروهای خود را در پارکینگ های شناسنامه دار بیرون شهر پارک کنند.

وی با اشاره به پارک تعداد زیادی خودرو در محل های ممنوع شهر مهران افزود:این خودروها با استفاده از جرثقیل به پارکینگ ها معتبر منتقل شده اند.

سرهنگ میرزابیگی ادامه داد: لیست اینگونه خودروها در مرکز ۱۱۰ قرار گرفته است و زائران برای مراجعه می‌توانند با تماس به این مرکز از محل جدید خودروهای خود مطلع شوند.

انتهای پیام/ د

انتقال خودرو ها به پارکینگ اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.