امام جمعه زنجان :

پیاده روی اربعین نشان از وحدت وانسجام جهان تشیع در پاسداری از آرمانهای امام حسبن (ع) دارد

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: پیاده روی اربعین نشان از وحدت وانسجام جهان تشیع در پاسداری از آرمانهای سید وسالار شهیدان دارد

پیاده روی اربعین نشان از وحدت وانسجام جهان تشیع در پاسداری از آرمانهای سید وسالار شهیدان داردبه گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه زنجان  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خانواده های شهدای مدافع حرم و اینکه آسایش و امنیت امروز در مرزها و در کربلا و نجف، به همت و رشادت مدافعان حرم محقق شده است افزود: ما مدیون مدافعان وشهدای حرم هستیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه میلیونها نفرذاین روزها درسایه همین آرامش به زیارت عتبات مشرف شده اند افزود: پیاده روی اربعین نشان از وحدت وانسجام جهان تشیع در پاسداری از آرمانهای سید وسالار شهیدان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی بایاد آوری اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی کشورمان هستیم، افزود: امروز دشمن همه توان و انرژی خود را برای مقابله با انقلاب به میدان آورده است تا به اهداف شوم خود برسد که این بار هم با مقاومت مردم قهرمان ایران شکست سنگینی خواهد خورد.

خطیب نماز جمعه زنجان با اعلام اینکه دشمنان در 13 آبان امسال به بهانه تحریم های جدید بر ضد کشورمان به مقابله با ملت قهرمان ایران آمده اند گفت: همچنان که نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده در این روز نشان داد که جوانان ایران اسلامی همواره آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند .

وی با اشاره به اینکه 13 آبان امسال جوانان با بصیرت کشورمان با حضور حماسی خود درس سختی به دشمنان خواهند دادادامه داد:: مدافعان حریم امامت و ولایت اجازه نخواهند داد که دشمنان به خواسته شوم خود برسند.

وی فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محراب آیت اله قاضی طبا طبایی و اویس قرنی را تسلیت گفت.

 

انتهای پیام/ن

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.