امنیت و آرامش مردم به واسطه اقتدار نیروی انتظامی است

پرسنل انتظامی در ایام محرم و با حضور در دسته های عزاداری و برقراری امنیت، آرامش و آسایش را برای عزاداران حسینی برقرار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: از اقتدار پلیس مردم در آسایش و آرامش است و دشمنان همواره در هراس هستند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی مقابله شبانه روزی پرسنل تلاشگرنیروی انتظامی در مبارزه با اشرار ومفاسد را یاد آور شد و افزود:
امام جمعه زنجان با قدردانی از اقدامات و راهنمایی های پرسنل انتظامی در تامین امنیت عزاداران حسینی زنجان گفت: پرسنل انتظامی در ایام محرم و با حضور در دسته های عزاداری و برقراری امنیت، آرامش و آسایش را برای عزاداران حسینی برقرار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی قدرت نرم ملت قهرمان ایران را در برابر قدرت سخت استکبار، پیروز میدان دانست و افزود: آمریکا بار دیگر سیلی سختی از ملت ایران خواهد خورد.
نماینده ولی فقیه در استان پیروزی های ملت مقاوم سوریه را با حمایت مستشاری ایران تبریک گفت وافزود: امروز 85 در خاک و 90 درصد جمعیت سوریه تحت حکومت دولت مرکزی است و تا نابودی کامل داعش چند قدم کوتاه باقی است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تبریک فرا رسیدن روز روستا وعشایر گفت: 37 درصد جمعیت استان روستایی وعشایری است که نشان می دهد بخش از تولیدات وخدمات صادقانه مردم در روستا ها قرار دارد.
وی با گرامیداشت یاد شهدای بمباران سومار در 16 مهر سال 66 ومحکوم کردن جنایت کاران بعثی سالروز شهادت امام سجاد میراث دار حادثه کربلا وافشاگر جنایت بنی امیه را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ ج

ناتوانی دشمن در برابر قدرت نرم نظامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.