امام جمعه شهرستان انار عنوان کرد؛

مراسم اربعین سیدالشهدا در کربلا مهم ترین اجتماع انسانی در طول تاریخ

امام جمعه شهرستان انار گفت: بزرگ ترین، جالب توجه ترین، زیبا ترین و مهم ترین اجتماع انسانی در طول تاریخ، مراسم اربعین سیدالشهدا علیه السلام در کربلای معلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به مراسم اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: گر چه رسانه های غربی و عوامل وابسته به استکبار برای دیده نشدن حرکت بی نظیر اربعین حسینی دست به سانسور شدیدی زدند ولی این حرکت از نظر ارزش خبری و جذابیت های تصویری به شدت مورد استقبال افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند جز در موارد امنیتی و نظامی مسئولان باید با مردم شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند.

حجت الاسلام منتظری افزود: ایشان خاطرنشان کرد، بعضی ها هر چیز خوبی در جامعه اسلامی را به غربی ها نسبت می دهند در حالیکه این ارزش ها و خوبی ها را منابع اسلامی و کلمات امیرالمومنین (ع) و رسول اکرم(ص) به ما یاد دادند نه غربی ها.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی اگر کسی به خاطر مسئولیت اجتماعی امتیاز و احترامی دارد نباید رفتارش با مردم تغییر کند و از مردم فاصله بگیرد، لذا شکر مسئولیت‌ها در نظام اسلامی به این است که با مردم ارتباط داشته و نسبت به مردم مهربانی کنیم.

حجت الاسلام منتظری از برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی تشکر کرد و یادآور شد: به طور قطع اجرای احکام الهی برکات زیادی را داشته و باعث می شود از اختلاس ها، دزدی ها، فسادها و سودجویی ها جلوگیری شود.

وی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش، گفت: نیروی انتظامی با همکاری مردم و نیروهای بسیجی با کسانی که قصد برهم زدن آسایش و امنیت مردم را دارند به شدت برخورد خواهد کرد .

حجت الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنانش افزود: امسال نیز همچون سال های قبل مراسم اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) ساعت ۹ صبح روز اربعین در صحن امام حسن مجتبی برگزار و این مراسم به طور مستقیم از شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مراسم باشکوه اربعین امام حسین علیه السلام در شهرستان انار با استقبال باشکوه مردم مومن و ولایتمدار همچون سال های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/ب

خطبه های نماز جمعه شهرستان انار در 4 آبان 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار